Soarta copiilor de la „Marie Curie“ se decide în două săptămâni

Soarta copiilor de la „Marie Curie“ se decide în două săptămâni

Bucureştenii care nu şi-au trimis încă declaraţiile de venit la administraţ iile financiare mai au ocazia să contribuie cu 2% din impozitul pe care-l datorează statului la renovarea Spitalului „Marie Curie“.

Data-limită până la care se pot depune formularele este 15 mai. Banii vor fi folosiţi pentru renovarea ultimelor două etaje, unde nou-născuţii şi copiii bolnavi de inimă vor putea fi internaţi în condiţii mai bune decât acum.

Recondiţionarea saloanelor până la al cincilea nivel a fost făcută din impozitele plătite de angajaţi în 2006, însă banii nu au mai ajuns şi pentru ultimele două etaje. Pentru finalizarea lucrărilor ar mai fi nevoie de circa 35.000 de euro. Fundaţia Sheherazade împreună cu Prefectura Bucureşti au lansat în acest an o campanie de strângere de fonduri.

Actriţa Daniela Nane, voluntară a fundaţiei, crede că lumea ar trebui să reacţioneze la acest apel umanitar pentru că „toţi copiii lumii sunt copiii noştri şi trebuie să avem grijă de ei“. Pentru ca fiecare dintre copiii internaţi în Spitalul „Marie Curie“ să beneficieze de aceleaşi condiţii, oricare angajat bucureştean poate ajuta prin simpla completare a unui formular. Cum se face Cei care au ca unic venit salariul vor completa formularul 230, iar cei care au şi alte surse de venit vor completa fişa 220. Formularele - ce pot fi descărcate de pe site-ul www.doilasutamariecurie.ro - vor fi depuse la registratură sau trimise prin poştă către administraţia financiară din sectorul în care locuiţi, împreună cu o copie după fişa fiscală din 2007, de la angajator.

Pentru completarea formularelor, în dreptul denumirii entităţii nonprofit se va trece Fundaţia Sheherazade, iar la codul de identificare fiscală: 21888424. La contul bancar IBAN, se va completa RO 91 BRDE 445 SV 83423184450. Atenţie, însă! Orice greşeală în completarea documentelor poate bloca acei doi la sută din impozit şi, astfel, lucrările de renovare riscă să nu mai fie finalizate. ADRESE UTILE Unde trebuie trimise documentele Administraţia Finanţelor Publice Sector 1, Str. Roma, nr. 7, CP 011771; Administraţia Finanţelor Publice Sector 2, Str. C.A. Rosetti, nr. 39, CP 020012; Administraţia Finanţelor Publice Sector 3, Persoane fizice: Str. Lucreţiu Pătrăşcanu, nr. 10, CP 030504; Persoane juridice: Calea Moşilor, nr. 156, CP 020883; Administraţia Finanţelor Publice Sector 4, Bd. C. Brâncoveanu nr. 2, bl. 12, CP 041447; Administraţia Finanţelor Publice Sector 5, Calea 13 Septembrie, nr. 226, bloc. V 54, CP 050735; Administraţia Finanţelor Publice Sector 6, Str. Popa Tatu, nr. 7, CP 010801.

Ne puteți urmări și pe Google News