Acestea este moto-ul sub care se prezinta magazinul Mirunei si a lui Adrian Dumitrescu.
Deschis in 2005, acesta ofera romanilor din Londra posibilitatea de a cumpara o gama variata de produse traditionale romanesti.
Magazinul, care a ajuns in trei ani la o investitie de peste 30.000 lire sterline, se bucura de un real succes in randul comunitatii de romani din Londra.
In spatele rezultatului la care au ajuns in prezent sotii Dumitrescu se ascund eforturilor depuse timp de un an de zile pentru a face fata birocratiei londoneze in vederea obtinerii ducumentelor necesare. Nici macar serviciile oferite de avocatul lor nu le-a usurat intentia de a inaugura primul magazin alimentar cu produse traditionale romanesti din Londra.
Obtinerea licentei si finalizarea procedurilor de inchiriere ale spatiului au durat aproximativ opt luni. Odata trecuta aceasta etapa, Miruna si Adrian au fost obligati de legislatia in vigoare sa participe la un curs de trei zile, finalizat cu un examen. Pe parcursul acestor luni au participat la mai multe interogatorii ale politiei londoneze si au fost audiati de tribunal.
Acest parcurs prin care au trecut sotii Dumitrescu nu este ceva neobisnuit pentru micii antreprenori din Londra. Autoritatile au pus la punct un sistem dificil de acodare a licentei si avizelor de functionare pentru micile afaceri. Astfel, daca cei care doresc sa fie propriul sef nu dispun de rabdare si de un buget consistent, atunci sansele de a pune in aplicare proiectul devin tot mai mici.
In ceea ce priveste magazinul "La Dumitrescu", patronii acestuia au reusit sa obtina in cele din urma aprobarile consiliului local si au inaugurat in 2005 un magazin care pune la dispozitia clientilor: mici, gemuri, dulceata, compoturi, muraturi, zacusca, vinuri, mezeluri si alte produse romanesti.
Magazinul celor doi romani nu este singurul de acest fel din cadrul comunitatilor de romani din lume. In Italia, Spania sau Germania au fost deschise numeroase astfel de magazine. Pornind de la ideea de a aduce romanilor mancarurile traditionale, buticurile au devenit in scurt timp un loc de intalnire constant.