FINAL. Ultima ediţie a emisiunii „Duminica în familie”, realizată la Piatra-Neamţ, cu finanţare din bani publici, a adunat tot oraşul în faţa camerelor.
„Este ultima emisiune din cariera mea de om de televiziune”, a spus Mihaela Rădulescu ieri, la ultima ediţie a „Duminicii în familie”, transmisă din oraşul ei natal, Piatra- Neamţ. În centrul oraşului, pe platoul de la Turnul lui Ştefan cel Mare, Mihaela a adunat oficialităţile din Piatra-Neamţ şi alţi reprezentanţi ai urbei, de la echipa de fotbal şi până la grupul local al crescătorilor de câini.
Ultima ediţie a emisiunii a fost sponsorizată din bani publici, de Consiliul Judeţean Neamţ, cu suma de aproape 20.000 de euro, decizie care a stârnit contestaţii din partea unor membri ai CJ. Deşi reprezentanţii PNL şi PSD şi-au exprimat dezaprobarea, cei de la PDL au susţinut necesitatea tranzacţiei. În cele din urmă, sponsorizarea a fost parafată cu 24 de voturi pentru, două împotrivă şi cinci abţineri.
Dacă unii au criticat măsura, invocând anul de criză şi nevoia de fonduri pentru spitale sau pentru drumuri, investiţia în publicitate a autorităţilor locale s-a dovedit eficientă, chiar dacă rezultatele ei nu sunt deocamdată cuan tificabile. În afară de faptul că printre invitaţi s-a numărat primarul oraşului, Gheorghe Ştefan, alias „Pinalti”, în această ultimă ediţie a emisiunii, vedeta Antenei 1 a încercat să promoveze meleagurile nemţene, fiind difuzate imagini cu obiectivele turistice locale: telegondola şi telescaunul din Piatra- Neamţ, mănăstiri sau Parcul Natural Vânători Neamţ care găzduieşte o rezervaţie de zimbri.
Start spre Monte Carlo
Mihaela Rădulescu a anunţat, pe 17 mai 2009, chiar în emisiunea ei săptămânală, „Duminica în familie”, că a hotărât să renunţe la televiziune. A doua zi, presa a arătat că Mihaela făcuse anunţul în urma unei înţelegeri cu fostul ei soţ, milionarul Elan Schwartzenberg, care i-a cumpărat o casă la Monte Carlo, „paradis” al miliardarilor în care vedeta ar urma să se retragă după această ultimă ediţie a emisiunii.
Audienţele TV disponibile pentru luna aprilie, conform sursei www.paginademedia. com, arată că „Duminica în familie” nu se află în topul celor mai urmărite 20 de programe TV. Cele patru emisiuni din luna aprilie au înregistrat audienţe din ce în ce mai modeste, înscriindu- se astfel într-o curbă descendentă: cea din 5 aprilie - 3% (348.000 telespectatori), cea din 12 aprilie - 3,4% (396.000 telespectatori), pe 19 aprilie - 3,4% (397.000 telespectatori), iar pe 26 aprilie - 2,4% (284.000 telespectatori).
Rezultă astfel un rating mediu pe luna aprilie de 3%, adică 356.000 telespectatori, conform www.paginademedia.com. Mihaela Rădulescu şi-a făcut debutul în televiziune, în anul 1994, la postul Tele 7abc. Au urmat, în cei 15 ani care s-au scurs, colaborări cu mai multe televiziuni, printre care Pro TV, Antena 1 sau B1. De la sfârşitul anului 2004, vedeta a reluat emisiunea „Duminica în familie” la Antena 1. (a contribuit Andreea Marinescu)