Supermarketurile înghit micii comercianţi

Supermarketurile înghit micii comercianţi

Comerţul modern, reprezentat de hipermarketuri, magazine de tip cash and carry şi supermarketuri, va ajunge la 54% din piaţă în 2015.

În prezent, acesta reprezintă 45% din piaţă, potrivit unui studiu realizat de GfK România.

''Comerţul tradiţional e în scădere, deşi rămâne un canal important. Din cauza crizei, consumatorii au devenit mai atenţi, vor să fie bine informaţi şi ţin cont într-o mai mare măsură de opiniile celor din jur'', se arată în studiul citat.

De asemenea, mărcile private câştigă teren în faţa brandurilor renumite, ajungând la o cotă de piaţă de aproape 7% din totalul bunurilor de consum, în septembrie, de la 4,2%, la începutul acestui an.

Potrivit unui sondaj realizat anul trecut, românii consideră că principala calitate a produselor marcă proprie este preţul mai mic comparativ cu cele similare, dar de renume.

Ne puteți urmări și pe Google News