"Nu pot obţine rezilierea unui contract, deşi am dreptul"
- Adam Popescu
- 28 septembrie 2010, 00:01
Anca Mihail, o bucureşteancă de 68 de ani, susţine că nu poate să renunţe la abonamentul pe care îl are cu firma Cosmote deşi perioada obligatorie prevăzută în contract a expirat.
Pe de altă parte, reprezentanţii Cosmote susţin că problema a plecat de la faptul că nu au primit o copie după actul de identitate al clientei.
"După doi ani de abonament am primit un mesaj de la Cosmote cum că e nevoie să-mi reînnoiesc abonamentul. Eu nu am mai vrut să beneficiez de serviciile lor şi am făcut o cerere de reziliere a contractului şi am primit un răspuns pe telefon: anularea contractului nu poate fi realizată deoarece solicitarea de reziliere nu a fost aprobată. Practic nu mă lasă să reziliez contractul deşi am acest drept", povesteşte nemulţumită Anca Mihail.
Ea mai spune că de la 1 septembrie nu a mai folosit cartela şi a mai trimis o scrisoare la Cosmote prin care îi anunţa că nu mai plăteşte contravaloarea abonamentului.
"Clientul nu a trimis un act de identitate"
Oficialii companiei Cosmote spun că la mijloc este o neînţelegere şi că totul se va rezolva imediat cum primesc un act de identitate al femeii.
"Clientul a fost notificat de două ori referitor la motivul care a determinat neprocesarea cererii de reziliere şi anume netrimiterea unui act de identitate. Cererea de reziliere se poate procesa de îndată ce vom primi o copie a actului de identitate al clientului, o măsură de siguranţă prin care ne asigurăm că acela care solicită rezilierea contractului este titularul de contract şi nu se încearcă o fraudă", explică oficialii Cosmote România.
Citiţi şi:
- Rezilierea abonamentelor de telefonie, cablu sau Internet, scutită de taxă
- "Nu pot folosi telefonul dacă nu achit internetul"