Mircea Radu, prezentatorul "ÎnTrecerea anilor" de la TVR 1, vorbeşte despre muzică şi reţete de succes.
Astăzi, la "ÎnTrecerea anilor", emisiune prezentată de Mircea Radu în fiecare sâmbătă, de la ora 21.00 la TVR 1, intră în concurs anii 2000 şi anii ’90.
Despre cele două ore de de divertisment, dar şi despre planuri, vedeta TVR a vorbit într-un interviu pentru EVZ.
EVZ: Cel de-al doilea sezon este aproape de final. Eşti mulţumit de rezultat? Mircea Radu: Sunt mulţumit. Din reacţiile venite din partea amicilor, din media clasică, dar şi din ce scriu oamenii pe Facebook şi Trilulilu reiese că "ÎnTrecerea Anilor"e un produs de calitate. Şi de care sunt mândru.
Au mai intervenit schimbări pe platou? Nu vor apărea schimbări majore, iar orice modificare a formatului o facem cu acordul "Endemol". Ne vom despărţi de Bianca Elena Constantin, fosta Miss Univers România 2009, şi de comic. Faţă de episodul unu al emisiei, au fost adăugate numere şi categorii noi - cum ar fi muzica populară care a prins foarte bine.
Ce vom vedea în următoarele ediţii? Dintre vedetele internaţionale Smokey, Sandra, Bacara, dar şi mulţi români pe care nu i-am auzit demult: Adrian Romcescu, Eva Kiss…
Vom continua să promovăm tinerii care sunt foarte buni: Alin Gherghişan, Lucia Dumitrescu, Minodora Dediş, Ioana Sihota, Cristina Giurgiu. Din punctul meu de vedere, această generaţie tânără răzbună generaţia anilor 90. În anii ´90, cu exceptia hip-hopului care era autentic şi a câtorva "bătrâni" ca Iris şi Holograf, totul a fost catastrofal în muzică. Aceia au fost anii în care au apărut trupele dance. Adica pâlcuri de fete frumoase şi-atât... Adică genul cărora dacă le scoteai calculatorul din priză, le murea vocea... Acea perioada a fost, păstrând proporţiile, o crimă faţă de artiştii cu-adevărat valoroşi, a căror "vina" era doar că apucaseră să se lanseze înainte de anii ´90...
Crezi că "Xfactor" va prinde? Are toate premisele să reuşească. Cu toate astea, un răspuns ferm e greu de dat... Succesul unei emisiuni depinde de foarte mulţi factori, dintre care aş numi trei: un format bun, o televiziune puternică şi un marketing iscusit. Până acum nu ştiu decât că la cârma acestei emisii în România se află fiul lui Valeriu Lazarov care a mai realizat în Spania această emisiune.