Alianța Renault-Nissan vrea să vândă cu aproape 40% mai multe mașini peste numai trei ani
- Cristian Ionescu
- 16 mai 2011, 17:59
Carlos Ghosn, ambițiosul șef al alianței Renault-Nissan, și-a propus un obiectiv curajos pentru 2013: creșterea vânzărilor cu aproape 40 de procente – în raport cu rezultatul din 2010, până la nivelul de zece milioane de autoturisme pe an.
Alianța Renault-Nissan (inclusiv marca low-cost Dacia și brandul de lux Infiniti) are ca obiectiv comercial trasat de înșuși președintele său, ambițiosul Carlos Ghosn, vânzarea a cel puțin zece milioane de autoturisme, în 2013, vestește ”caradisiac.com”.
În 2010, Renault-Nissan a livrat 7,3 milioane de mașini în întreaga lume, rezultat cu care alianța franco-niponă a ocupat locul al treilea în clasamentul pe vânzări, după General Motors și Toyota, dar înaintea grupului Volkswagen – liderul european al categoriei.
Prezent la o fabrică Nissan din Japonia, Ghosn i-a invitat pe angajați să lase în urmă catastrofa provocată de seismul și valul tsunami care au lovit Țara Soarelui Răsare în această primăvară și să se gândească la viitor.