Alianța Renault-Nissan vrea să vândă cu aproape 40% mai multe mașini peste numai trei ani

Alianța Renault-Nissan vrea să vândă cu aproape 40% mai multe mașini peste numai trei ani

Carlos Ghosn, ambițiosul șef al alianței Renault-Nissan, și-a propus un obiectiv curajos pentru 2013: creșterea vânzărilor cu aproape 40 de procente – în raport cu rezultatul din 2010, până la nivelul de zece milioane de autoturisme pe an.

Alianța Renault-Nissan (inclusiv marca low-cost Dacia și brandul de lux Infiniti) are ca obiectiv comercial trasat de înșuși președintele său, ambițiosul Carlos Ghosn, vânzarea a cel puțin zece milioane de autoturisme, în 2013, vestește ”caradisiac.com”.

În 2010, Renault-Nissan a livrat 7,3 milioane de mașini în întreaga lume, rezultat cu care alianța franco-niponă a ocupat locul al treilea în clasamentul pe vânzări, după General Motors și Toyota, dar înaintea grupului Volkswagen – liderul european al categoriei.

Prezent la o fabrică Nissan din Japonia, Ghosn i-a invitat pe angajați să lase în urmă catastrofa provocată de seismul și valul tsunami care au lovit Țara Soarelui Răsare în această primăvară și să se gândească la viitor.

Ne puteți urmări și pe Google News