Strategie: vânzările Jeep în Europa, revitalizate de un SUV dezvoltat de Fiat

Strategie: vânzările Jeep în Europa, revitalizate de un SUV dezvoltat de Fiat

SUV-ul compact Jeep care va înlocui, în 2013, actualele game Compass și Patriot și care va fi dezvoltat pe o nouă platformă tehnică Fiat, va avea sarcina de a redresa vânzările mărcii americane pe piața europeană.

Grupul Chrysler plănuiește să revitalizeze vânzările mărcii Jeep în Europa cu un SUV care va fi dezvoltat de Fiat, scrie ediția online a revistei ”Autocar”.

Modelul-cheie pentru ambițiile producătorului american va apărea în 2013, când va înlocui actualele game Compass și Patriot.

Potrivit publicației britanice, Jeep și-a propus să atingă – la un an după lansarea noului SUV – 125.000 de unități comercializate pe Bătrânul Continent.

Jeep ar putea păstra numele Compass pentru modelul dezvoltat și produs de Fiat la aceeași fabrică din Italia care va asambla și viitorul prim SUV Alfa Romeo (cu arhitectură tehnică similară).

Grupul Fiat va investi 1.3 miliarde de euro pentru retehnologizarea fabricii sale din Torino, în vederea lansării acestor două automobile, a scris anterior ”Automotive News”.

Fiat va fabrica, într-o primă fază, 280.000 de SUV-uri Alfa Romeo și Jeep la uzina Mirafiori. Strategia grupului italian solicită ca măcar 100.000 dintre acestea să poarte sigla Alfa.

Ne puteți urmări și pe Google News