Bucureştiul, promovat ca destinaţie turistică de tip city-break

Bucureştiul, promovat ca destinaţie turistică de tip city-break

Ministerul Turismului vrea să angajeze o firmă pentru elaborarea unei strategii de promovare a Capitalei ca destinaţie turistică de tip city-break.

"Pentru valorificarea şi promovarea potenţialului turistic al municipiului Bucureşti, Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului va achiziţiona o strategie de promovare turistică a Capitalei şi va contribui la implementarea acesteia.Demersul ministerului urmează recomandările studiilor efecutate pentru elaborarea brand-ului turistic naţional, Bucureştiul fiind principala destinaţie din România pentru turismul de tip city-break, cu mare potenţial de dezvoltare pe segmentul de turism cultural", se spune în comunicatul MDRT. Anunţul de intenţie pentru achiziţionarea serviciilor de elaborare a „Strategiei de promovare a Municipiului Bucureşti ca destinaţie turistică” va fi publicat  pe port va demara o licitaţie privind achiziţionarea serviciilor de elaborare a strategiei de promovare a Municipiului Bucureşti ca destinaţie turistică, proiect în valoare de 430.00 lei, fără TVA, a anunţat miercuri MDRT.alul www.e-licitatie.ro.  Proiectul va fi finanţat din fonduri externe nerambursabile, prin Programul Operaţional Regional, Axa prioritară 5, operaţiunea "Crearea unei imagini pozitive a României ca destinaţie turistică prin definirea şi promovarea brandului turistic naţional".