Regina Marii Britanii îşi ia MENAJERE pentru a dezlipi GUMA DE MESTECAT din palat. Află cu câţi bani plăteşte pentru asta

Regina Marii Britanii îşi ia MENAJERE pentru a dezlipi GUMA DE MESTECAT din palat. Află cu câţi bani plăteşte pentru asta

Regina Elizabeth a II-a angajează menajere pentru a dezlipi gumele de mestecat aruncate în palatul Holyrood. Candidaţii care vor primi acest job vor avea misiunea de a dezlipi gumele de mestecat aruncate pe jos de unii dintre vizitatori, se arată în lista de oferte de locuri de muncă publicată pe site-ul palatului Buckingham.

Descrierea acestui loc de muncă, care poate fi ocupat atât de femei, cât şi de bărbaţi, remunerat cu 15.912 de lire sterline (20.428 euro) pe an pentru 20 de ore lucrate săptămânal, publicată pe site-ul www.royal.gov.uk, trece în revistă activităţile de menaj de care are nevoie palatul Holyrood, relatează Mediafax.

Reşedinţa oficială din Scoţia

Palatul, amplasat în Edinburgh, este în acelaşi timp reşedinţa oficială din Scoţia a suveranei britanice, dar şi principala atracţie turistică din zonă, fiind vizitat în medie de 250.000 de persoane în fiecare an.

Primul care a detectat acest anunţ de angajare insolit, tabloidul The Sun, a stat de vorbă cu o sursă care are legătură cu casa regală şi care a cerut să i se protejeze anonimatul: "Nu v-aţi aştepta ca oamenii să mestece gumă în timpul vizitei în castel şi cu atât mai puţin să lipească apoi acea gumă de mestecat pe antichităţi nepreţuite sau pe parchet".

Fenomen de amploare

Un purtător de cuvânt de la palatul Buckingham a încercat să relativizeze amploarea fenomenului, precizând că un astfel de comportament este limitat "la o minoritate de indivizi".

"Făcându-vă munca cu mândrie şi acordând o atenţie deosebită detaliilor, veţi furniza un serviciu ireproşabil în toate ocaziile", precizează acel anunţ de angajare.

Lista de obligaţii

"Depistarea gumei de mestecat în apartamentele regale istorice" figurează pe lista celor 14 obligaţii principale ale persoanei care va fi angajată pentru a face menajul la palatul Holyrood în cadrul unei echipe.

Celelalte atribuţii ale viitorului angajat constau în a face curăţenie în apartamente şi toalete, curăţarea scărilor (o dată pe săptămână), ştergerea de praf a vazelor, argintăriei şi mobilierului, facerea paturilor şi acoperirea cu o pânză protectoare a mobilierului în perioadele în care palatul este închis pentru public.

Candidaţilor li se cere de asemenea să dea dovadă de "supleţe în ceea ce priveşte orarul de muncă", mai ales în timpul vizitelor reginei Elizabeth a II-a şi ale membrilor familiei regale şi în cazul unor recepţii oficiale.