Fără "Suleyman magnificul", “MasterChef” a avut cel mai bun debut de sezon
- Anca Simionescu
- 19 martie 2014, 14:40
Marţi seară, Pro Tv a fost lider de audienta pe toate categoriile de public.
Asa se face ca in minutul 21.18 aproape 3 milioane de romani la nivelul intregii tari erau cu ochii pe Pro Tv, curiosi sa descopere ce preparate au sanse la titlul de “MasterChef”. La nivelul publicului comercial, Pro Tv a obtinut un varf de audienta de 20,2 puncte de rating si 43,1 % cota de piata, in minutul de aur de la 22.13, atunci cand Antena 1 se clasa a treia, dupa Kanal D, cu 4 puncte de rating si 8,6 procente din cota de piata.
Pro Tv a fost lider pe toate categoriile de public in slotul 20.25-22.31. Pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani “MasterChef” a condus topul audientelor cu o medie de 14,6 puncte de rating si 31,4 % cota de piata, urmat de Antena 1 cu o medie de 5,5 puncte de rating si 11,8 % cota de piata.
Si la nivelul publicului din mediul urban Pro Tv a avut o audienta medie de 12 puncte de rating si 21,8 % cota de piata, urmat de Kanal D cu o medie de 7,1 puncte de rating si 12,9 % cota de piata.
Raportul se pastreaza si la nivelul intregii populatii a tarii, unde Pro Tv a fost lider cu o medie de 10,9 puncte de rating si 19,8 % cota de piata, in vreme ce a doua clasata, Kanal D, avea o medie de 7,4 puncte de rating si 13,4 % cota de piata.