Ce inseamna a promova o reclama pe Facebook?

Ce inseamna a promova o reclama pe Facebook?

Facebook este o retea de socializare vasta si captivanta din mai multe puncte de vedere. In acelasi timp, pentru a patrunde in raza de actiune a utilizatorilor care folosesc Facebook-ul pentru relaxare, prin reclama pe Facebook pentru afacerea ta, trebuie sa ai extrem de mare grija si sa fii delicat si atent.

Sfatul specialistilor in materie de campanii pe retelele sociale este acela de a apela la serviciile unor agentii specializate in acest domeniu. Nu poti sa faci reclama pe Facebook cu rezultate si impact mare decat daca ai cunostinte solide in acest sens. Este destul de riscant daca reprezinti un brand mare, sa iti faci aparitia pe retelele de socializare fara ajutorul unei echipe de specialisti.

Companii de succes declara ca reclama pe facebook are un impact puternic in randul clientilor.

De ce sa alegi reclama pe facebook?

  • Nu ai un buget prea mare alocat reclamelor? Nu este nicio problema. Poti sa aloci un buget in functie de posibilitatile tale pentru vanzarea prin intermediul Facebook ads;
  • Reclama pe facebook functioneaza garantat;
  • Crezi ca ai nevoie de cunostinte de grafica si de webdesign pentru a face reclame pe Facebook? Gresit, nu este nevoie decat sa respecti anumiti pasi si anumite reguli, iar reclama pe Facebook la serviciile sau produsele tale va crea notorietate brandului si va creste numarul de vanzari;
  • Pentru a fi in permanenta in trend cu schimbarile care se produc in social media este nevoie sa lucrezi cu o echipa specializata in acest domeniu care este conectata in permanenta la noutatile de pe retelele de socializare.

Efectele reclamelor nu sunt vizibile doar pe Facebook

Acum toata lumea este conectata si activa pe cel putin o retea de socializare. Practic daca afacerea ta nu este pe Facebook, aproape ca nu exista. Este foarte important sa iti creezi vizibilitate pe retelele de socializare. Tehnologia a avansat foarte mult, iar utilizatorii petrec din ce in ce mai mult timp online, iar un procent mare din vanzari provine din comertul online.

Desi costurile pentru reclama pe Facebook sunt in crestere, aceasta modalitate de promovare ramane in continuare cea mai economica cand vine vorba de cresterea traficului de pe un website. Numarul reclamelor pe Facebook se afla in continua crestere, iar aceasta platforma de promovare se imbunatateste de la zi la zi.

Ce tip de reclama poti sa realizezi pe Facebook?

In functie de obiectivele pe care le trasezi pentru afacerea ta vei alege si tipul de reclama pe facebook care se potriveste cel mai bine:

  • Traficul si lead-uri pe webiste-ul tau;
  • Vanzare si lead-uri pentru produsele si serviciile tale prin postarile de tip carusel, canvas etc;
  • Link-uri si engagement pe pagina brandului prin like-uri date paginii, poze postate, video postate, texte etc;
  • Aplicatii pe mobil;
  • Crearea de evenimente sau oferte, concursuri etc;
  • Vizibilitate pe plan local etc.

Performanta campaniilor pe facebook se monitorizeaza. Toate datele care rezulta din campaniile pe facebook sunt la dispozitia ta la sectiunea de Ads Manager. Atunci cand te conectezi la Facebook Ads Manager vei vedea o lista cu ultimele campanii pe care le-ai derulat si cu un sumar al performantelor acestora pe care poti sa le customizezi cum doresti.

Tot in aceasta sectiune poti sa vezi bugetul pe care l-ai cheltuit precum si ce actiuni a generat reclama pe facebook prin numarul de click-uri, conversiile, like-urile, share, vizualizari la video etc.

Apeleaza cu incredere la serviciile agentiei Fortin pentru a derula o reclama pe facebook cu impact rapid si sigur. Pentru mai multe informatii despre gama de servicii cu aplicabilitate in mediul digita acceseaza aceste link https://fortin.agency (P)

 

 

 

Ne puteți urmări și pe Google News