50 de influenceri mondiali de top vin la București să promoveze România

Între 2 și 5 noiembrie 2018 are loc un nou eveniment de promovare a Bucureștiului și a României, cu 50 de invitați de top, creatori de conținut de succes, ce vin de pe 5 continente pentru a susține destinațiile turistice românești.

#ExperienceBucharest și #ExperienceRomania, cele mai mari proiecte de promovare independentă a României, aflate deja la cea de-a patra ediție, au adunat peste 300 de invitați internaționali, bloggeri, jurnaliști, Instagrameri, vloggeri și specialiști pe Twitter ce au creat conținut de calitate, au promovat Bucureștiul și diverse regiuni ale României, obținând expunere și vizibilitate sporită pentru România în mediul online.

Industria turismului din România înregistrează creșteri, potrivit ultimelor rapoarte INS. În anul 2017, numărul turiștilor străini a crescut cu 11,3% față de anul precedent, însă acesta rămâne semnificativ mai mic în comparație cu alte țări. 

 

”Online-ul și social media au devenit canalele principale pentru a atrage turiști în cele mai de succes destinații din lumea întreagă. România si Bucureștiul au nevoie de prezență în mediul online și de cât mai multă promovare. În acest context, #ExperienceBucharest este un proiect unicat ce va oferi vizibilitate orașului București ca destinație turistică prin generarea unui conținut cât mai divers, în diferite limbi străine și pe diferite canale online: articole, presă scrisă internațională, Instagram, Facebook și Twitter.  Conținutul generat va ajunge la o audiență internațională de peste 50 de milioane de persoane din întreaga lume. Ca și exemplu, doar 4 dintre participanți însumează pe canalul de Instagram un număr de 3.490.000 de urmăritori! (@pearlcyprus,@kyrenian,@dotzsoh,@lacerti)”, declară fondatorul proiectului, Tudor Maxim.   

 

Toți invitații se vor bucura de tururi culturale inedite ce presupun vizite la cele mai importante monumente de for public din București (Arcul de Triumf va fi deschis special pentru acest eveniment), muzee, precum și alte experiențe alternative.

 

Evenimentul va reuni profesioniști din domeniul turismului, influenceri internaționali și români, jurnaliști, reprezentanți ai autorităților locale din București, Oradea, precum și reprezentanți ai Autorităților de Promovare Turistică din Thailanda, Grecia, Dubai și Austria.

 

Printre aceștia se numără:

 

• Mihai Jurcă, Președintele Asociației pentru Promovarea Turismului în Oradea;

• Stephen Chrisanthus, Manager al destinației turistice Florida, USA;

• Alex Filip, fondator Bucharest City App;

• Flavia Voinea, Director București FM;

• Tudor Maxim, Fondatorul #ExperienceBucharest și #ExperienceRomânia; 

 

Proiectul este susținut de Primăria Municipiului București prin Administrația Monumentelor și Patrimoniului Turistic.