33% din consumul de energie electrică necesar spălării automate a vaselor poate fi economisită prin selectarea unor cicluri scurte (P)

33% din consumul de energie electrică necesar spălării automate a vaselor poate fi economisită prin selectarea unor cicluri scurte (P)

Noul produs Fairy Platinum Plus asigură aceeași curățare strălucitoare a vaselor chiar și la un program scurt de spălare

București, 19. 12. 2022: Fairy, o marcă Procter & Gamble,  împreună cu Energy Saving Trust, o organizație britanică dedicată promovării eficienței energetice, conservării și utilizării durabile a energiei, au descoperit, în urma unui studiu recent, că 56% dintre respondenții din Europa sunt interesați să reducă consumul de energie electrică din gospodărie.

Nu mai este niciun secret că în ultima perioadă costul energiei electrice a crescut substanțial, iar acest lucru, firește, îi îngrijorează pe români. Vremurile actuale sunt pline de incertitudine și acest lucru îi face pe mulți dintre aceștia să devină mai chibzuiți și să aloce o importanță mult mai mare cheltuielilor din gospodărie. Conform studiului realizat de Fairy, atunci când vine vorba de folosirea mașinii de spălat vase, 52% dintre români și-ar dori să economisească mai mult timp, 31% mai mulți bani și 14% și-ar dori să reducă consumul de energie electrică.

Astfel, punând nevoile consumatorilor pe primul plan, Fairy lansează noile capsule Platinum Plus care acționează eficient chiar și în ciclurile scurte de spălare și reușește să curețe vasele murdare mai rapid, lucru care îi ajută pe români să reducă cu până la 33% din consumul de energie electrică necesar spălării automate a vaselor.  

Mai mult decât atât, vasele murdare nu necesită clătire și consumatorii nu sunt nevoiți să le pună la înmuiat în prealabil. În felul acesta, ei câștigă mai mult timp pentru alte activități. Acest beneficiu de la Fairy vine să răspundă unei alte nevoi regăsite în studiu care se referă la faptul că 14% dintre români sunt obisnuiti să pre-clătească mereu vasele înainte de a le pune în mașina de spălat, 58% dintre ei susținând că trebuie chiar să repornească mașina de spălat pentru că acestea nu au fost curățate corespunzător în primul ciclu de spălare. 

Astfel, repornirea mașinii de spălat vine la pachet cu un consum mai mare de energie, dar și cu mai mult timp alocat pentru procesul de spălare în sine. În acest context, 73% dintre respondenții la studiu declară că ar fi dispuși să își schimbe obiceiul de spălat vase dacă acest lucru i-ar ajuta să reducă mai multă energie, cu atât mai mult cu cât 28% dintre aceștia folosesc mașina de spălat vase de 2-6 ori pe săptămână. 

Fairy Platinum Plus vine cu ingrediente de curățare îmbunătățite care se activează la temperaturi mai scăzute pentru a începe să lucreze rapid, îndepărtând murdăria și grăsimea, alături de un amestec de enzime de curățare care rețin murdăria și împiedică repunerea acesteia pe vase. Noua tehnologie de Uscare Rapidă acționează asupra picăturilor de apă, asigurând, totodată, și o uscare mai rapidă și o curățare mai eficientă.

 Despre Procter & Gamble

P&G deservește consumatori oferind unul dintre cele mai puternice portofolii ce include branduri de încredere, de calitate și superioare precum Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene® și Tide®. Comunitatea P&G desfășoară operațiuni în aproximativ 70 de țări din întreaga lume. Vă rugăm să vizitați http://www.pg.com pentru noutăți și informații suplimentare despre P&G și brandurile sale.

Ne puteți urmări și pe Google News