„DOSARUL MIU”: Am găsit martorul-cheie: "Răzvan a fost la volan. Avea viteză şi a intrat pe contrasens!" | VIDEO

„DOSARUL MIU”: Am găsit martorul-cheie: "Răzvan a fost la volan. Avea viteză şi a intrat pe contrasens!" | VIDEO

Ştefan Păduraru a făcut lumină în cazul accidentului în urma căruia Georgica Miu a murit fulgerător. Acesta ne-a dezvăluit şi cum a fost muşamalizat acest dosar chiar de către poliţişti.

„Răzvan a fost la volan. Avea viteză şi a intrat pe contrasens. A evitat un câine şi a pierdut controlul volanului. Să nu mai spună că a fost nevastă-sa. Ea a coborât din dreapta!", ne-a declarat ieri Ştefan Păduraru (64 de ani), care locuiește în comuna Drăgănescu, sat Poșta (județul Giurgiu). În perioada respectivă, Păduraru lucra la o vilă din Otopeni (era maistru constructor), la 100 de metri de locul accidentului. Răzvan Lucescu a susţinut în mod repetat că Ana Maria a fost la volan şi, mai mult, că:"Deşi este nevinovată, şi soţia mea este o victimă a acelui accident, deoarece nu poate uita acea zi fatidică". L-a enervat tupeul Luceştilor Martorul n-a vrut să depună atunci mărturie pentru că era prieten cu naşul lui Mircea Lucescu, dar a vrut să ajute poliţia să descopere adevărul ducând doi martori care au fost cu el în maşină şi văzuseră acelaşi lucru. Anchetatorul Ion Ioniţă, cel care a dat propunerea de neîncepere a urmăririi penale, l-a avertizat să-şi potolească elanul justiţiar printr-un mesaj incredibil: "Ia-ţi martorii şi du-te, fiindcă dosarul e făcut! Dumneata ştii că Mircea Lucescu este ofiţer onorific la Dinamo? Sună telefoanele!". Ştefan Păduraru a mai lămurit câteva necunoscute ale tragicului eveniment. Răzvan a intrat pe contrasens şi acolo a lovit-o pe Georgica Miu. Martorul mai susţine că locul incidentului a fost în interiorul localităţii. Ştefan Păduraru a adăugat că s-a decis să povestească adevărul despre acel tragic eveniment fiindcă reacţiile Luceştilor l-au scos din minţi. Ieri după-amiază, în timpul emisiunii "Drept la ţintă", de pe Kanal D, Mircea Lucescu a mai făcut o afirmaţie şocantă: "Nu cred că tatăl (n.r. - Lincu Miu) a suferit cât a suferit fata asta (n.r. - Ana Maria) care a făcut accidentul!". Ştefan Păduraru susţine că a mai discutat despre acest caz prin ’96-’97, la un restaurant unde se afla şi unul dintre fraţii lui Mircea Lucescu, care l-a avertizat să nu mai vorbească "pentru că se aude"! "Am auzit şi eu că Răzvan a mai făcut accidente. Lucram la o vilă pe Giuleşti şi acolo, în curtea aia, îşi lăsa maşina alt fotbalist, Leo Strizu. El mi-a zis: «Bre, merge băut, face accidente, pune pe altul la volan! ». Şi alţii mi-au mai spus asta.“ ŞTEFAN PĂDURARU, martor la accident CUM A BLOCAT POLIŢISTUL IONIŢĂ ANCHETA: "Ia-ţi martorii şi du-te, fiindcă dosarul e făcut!" EVZ: Domnule Păduraru, ce făceaţi în dimineaţa zilei de 16 septembrie 1991? Ştefan Păduraru: Sunt maistru constructor. În ’91, lucram în Otopeni, imediat după Podul Măgura, la dreapta, la casa lui Tănase Cosmin. Era la 100 de metri de accident. Mergeam la serviciu, eram cu cinci oameni într-un Renault 18 break. Eraţi în maşină?Da, eram în maşină, în dreapta şoferului. A venit un BMW alb dinspre Baloteşti. Cum a trecut pe sub pod, a sărit un câine. A evitat câinele şi a venit pe contrasens. Când a venit pe contrasens, noi ne-am băgat pe dreapta. Am zis că intră în noi. Avea viteză?Avea peste 130 - 140 kilometri la oră. Fata trecuse aproape doi metri de linia continuă (n.r. - era pe sensul de mers spre Ploieşti), se uita spre Bucureşti. A luat-o cu partea dreaptă a BMW-ului, a aruncat-o în parbriz, în sus şi a căzut. Răzvan a fugit din maşină, el a fost la volan. Să nu mai spună că era nevastă- sa. Ea a coborât din partea dreaptă. Dacă am fost prima maşină, ce să-mi spună mie? Că eram cinci oameni în maşină. Răzvan ce a făcut în primul moment, s-a uitat la victimă? A coborât din maşină. Nu s-a uitat la nicio victimă. A fugit la ADP, ca să dea telefon, cred. Că n-avea ce să caute acolo. Ana Maria a coborât din dreapta? Da, a coborât din dreapta, a venit şi s-a uitat la victimă. Eu i-am zis: "Ce aţi făcut, mă?". "Nu, că eu am condus, nu a condus Răzvan!", mi-a răspuns ea. Dar el avea permisul suspendat în perioada aia. Îi spun lui Bibi, că aşa îl chema pe şofer: "Du-te mă şi ia-i p-ăştia de la Poliţie şi adu-i încoace". Au venit patru poliţişti, a început măsurătorile, să fotografieze. A venit un bărbat, pe urmă am înţeles că era fratele victimei, a luat-o cu o maşină şi a plecat la Urgenţă. Oamenii spun că Răzvan ar fi mirosit a băutură... Nu pot să spun dacă a mirosit sau nu. Dar nu le-au luat nicio probă. Eram acolo. Nici ei, nici lui. Poate le-au luat mai târziu. Dacă le-au luat după trei zile, degeaba i-au mai luat-o. Poliţia făcea ancheta cum trebuie. Ăştia de la Otopeni. A venit un echipaj de la Bucureşti, p-ăştia i-a trimis la post şi s-au ocupat ăia de anchetă. Şi pe urmă?Noi am plecat cu un contract în Germania. Şi când am venit în toamna lui ’92, nea Miu, tatăl fetei, a venit şi mi-a zis că: "Vreau să vorbesc cu dumneavoastră!". S-a dus la Poliţie la Otopeni şi se văita la oamenii ăia: "Uite, domne, că n-am niciun martor!". Unu’ Cioacă Ion i-a zis: "Du-te, bă, nea Miule, la casa lui Tănase, la Măgura. E unu nea Fane acolo, care ne-a chemat la accident. A fost primul acolo". A venit omul la mine. Nu ne cunoşteam. Mi-a zis: "Băi, nea Fane, fata mea a fost cu accidentul atunci". I-am spus: "Băi, nea Miule, îţi dau doi băieţi, să meargă cu mata, care au văzut ce am văzut şi eu. Eu nu pot să merg, pentru că sunt prieten cu naşul lui Mircea Lucescu, nea Titi Craioveanu, măcelar din Piaţa Progresul. Toată ziua treceam prin piaţă, luam carne de la el. Îmi bătea obrazul, era urât. I-am zis: "Eu nu pot să merg". Şi el îmi zice: "Dă-mi şi mie maşina, te cinstesc, cât costă plătesc!".

Şi am plecat cu el la Poliţie şi a intrat acolo. I-a spus lui Ioniţă, că aşa îl chema pe anchetator, că a venit cu doi martori. I-a zis că nea Fane a fost la accident. "Cine e ăla, nea Fane? Ia cheamă-l înăuntru!", i-a zis Ioniţă. Am intrat şi i-am zis că am fost de faţă la accident. El ce-mi spune: "Băi nea Fane, dumneata ştii că Mircea Lucescu a fost ofiţer onorific la Dinamo? Sună telefoanele!".

Şi mi-a mai spus: "Bre, mortul nul mai întoarcem înapoi. Mata vezi de treaba ta, ia-ţi martorii şi dute cu ei, că dosarul e făcut!". I-am zis: "Vreau să văd şi eu cum aţi făcut dosarul". Îmi arată planşa aia. Pe planşă, accidentul era dincoace de banda albă, cum vine maşina dinspre Baloteşti. Îi zic: "Domnu’ Ioniţă, accidentul a fost de la linia continuă dincoace doi metri. Că el a evitat un câine şi a pierdut controlul maşinii, că avea şi viteză!". Pe băieţi nu i-a mai chemat nimeni nicăieri. Ioniţă v-a spus că s-au făcut presiuni ca să se îngroape dosarul?Da, s-au făcut presiuni. Vă spun cuvânt cu cuvânt cum am discutat cu el. "Vezi de treaba mata!", mi-a spus. Accidentul a fost în localitate?Da, că intrarea în Otopeni era dincolo de ADP, unde sunt ăştia cu radarul de obicei. Eu am construit în Otopeni şi cunosc oraşul cum îmi cunosc buzunarul. Avea limită de viteză acolo. Citiţi şi:

  • EXCLUSIV. Crima ascunsă a familiei Lucescu: o fată a murit, iar dosarul - îngropat! „Bă, te executăm cu Securitatea!” | FOTO&VIDEO
  • EVZ vă dezvăluie cum a fost ÎNGROPAT "DOSARUL MIU". Blatul familiei Lucescu cu legea
  • Răzvan Lucescu răspunde: "Şi soţia mea este o victimă a acelui accident, deoarece nu poate uita"
  • Iorgulescu susţine că soţia lui Răzvan Lucescu era la volan când s-a produs accidentul
  • „Cazul Miu”: „Efectiv, Gina a zburat din pantofi!”
  • HORIA TABACU: Onoarea pierdută a familiei Lucescu
  • Procurorul Elodiei redeschide cazul Răzvan Lucescu
  • Mircea Lucescu, o altă declarație halucinantă
  • HORIA TABACU: Onoarea pierdută a familiei Lucescu (II)

Ne puteți urmări și pe Google News