Detalii ȘOC despre viața prințesei Diana! NU era îndrăgostită de Dodi Al Fayed. Pe cine iubea în SECRET - Galerie foto
- Theodora Sutiu
- 11 mai 2017, 10:52
Un documentar lansat de curând numit ”The Last 100 Day of Diana” dezvăluie noi detalii incredibile din viața sentimentală a celebrei prințese de Wales.
În ultima vară din viața ei, după divorțul de Prințul Charles, petrecută de aceasta împreună cu Prințul William și Prințul Harry, dar și despre barbații din viața ei.
Din documentarul ”The last 100 day of Diana” reese că marea sa iubire nu a fost Al Fayed, ci Hasnat Khan, un chirurg care lucra în Londra. Cu toate acestea, se pare că Diana i-ar fi ascuns relația pe care o avea cu Dodi Al Fyed, iar în noaptea accidentului Hasnat Khan a sunat-o de mai multe ori, însă nu a primit niciun răspuns. Cei doi nu ar fi avut niciodată o relație fizică.
La 30 august, Diana și Dodi au zburat din Sardinia spre Paris. Diana intenționa să se întoarcă la Palatul Kensington în dimineața următoare, după ce va petrece o noapte la vila lui Dodi din Paris. În acea seară, Diana și Dodi au luat cina la restaurantul hotelului Ritz din Paris, aflat în proprietatea tatălui lui Dodi începând cu anul 1979. Fotografii de senzație au apărut și ei. Spre finalul cinei, Dodi i-a spus șoferului să ducă mașina înapoi la vila sa, într-o încercare de a-i atrage pe fotografi. Henri Paul, gardă personală la hotelul Ritz urma să fie noul șofer. Acesta a fost de acord cu această însărcinare, deși băuse și luase și anti-depresive, care nu trebuie amestecate cu alcool.
Intrarea în tunelul Pont d'Alma, locul accidentului fatal. În 31 august 1997, Diana a murit într-un accident de mașină în tunelul stradal numit Pont de l'Alma din Paris, împreună cu Dodi Al-Fayed și cu șeful securității de la Hotelul Ritz din Paris, Henri Paul, care avusese misiunea de a conduce mașina Mercedes-Benz închiriată, prin Paris, pentru a se feri de paparazzi.
Mașina lor Mercedes-Benz W140|Mercedes-Benz S280 neagră din 1994 s-a ciocnit de al treisprezecelea stâlp al tunelului. Tunelul cu două benzi era construit fără bariere metalice în fața stâlpilor. Niciunul dintre cei patru ocupanți nu avea centura de siguranță.
În timp ce se deplasau prin oraș, erau urmăriți îndeaproape de paparazzi pe motociclete. La Place de la Concorde, Henri Paul a apăsat pedala de accelerație pentru a scăpa de presă. Când au ajuns la un tunel ce trecea pe sub Pont de l'Alma, șoferul conducea la o viteza estimată la 200 km/h, într-o zonă cu viteza restricționată la 50 km/h. Paul a pierdut controlul mașinii în momentul în care au intrat în tunel, iar Mercedesul a ricoșat într-un zid și s-a zdrobit literalmente de pilonii care susțineau partea superioară a tunelului.