Aportul Carrefour în clădirea unui business sustenabil se traduce prin eforturi susținute pentru asigurarea unei vieți mai bune pentru toate persoanele implicate în activitatea sa, pornind de la consumatori, angajați, furnizori sau investitori și până la comunitățile în cadrul cărora rețeaua de magazine este prezentă.
În lupta împotriva fenomenului de excludere socială, Carrefour se implică activ în susținerea financiară și logistică a programelor sociale pe teme de solidaritate alimentară, grijă pentru mediu, educație și integrare profesională.
Având sloganul "Pentru o viaţă mai bună", Carrefour aduce în prim plan sportul, implicându-se activ în numeroase proiecte dedicate îmbunătățirii calității vieții.
„Misiunea Carrefour România este de a crea o viață mai bună pentru consumatorii români, iar promovarea și susținerea sportului sunt moduri prin care brandul nostru duce această misiune mai departe. Implicarea în acțiuni care încurajează tinerele talente să facă performanță, să practice sportul este un element esențial in strategia Carrefour, alături de proiectele axate pe nutriție sau sănătate”, a declarat Teodora Juravle, Manager Marketing Carrefour România.
Cupa Nadia Comăneci la gimnastică artistică, competiție sportivă anuală dedicată tinerelor gimnaste de categoria a III-a, nivel 1 si 2, a ajuns la cea de-a treia ediție. Organizată de Fundația Nadia Comăneci și Clubul Sportiv Municipal Onești, Cupa Nadia Comăneci se va desfășura în acest an în perioada 23 – 25 aprilie, în Sala Polivalentă ”Nadia Comăneci” din Onești, vineri 24 aprilie având loc probele de individual compus, pe aparate și pe echipe. Câștigătoarele primelor trei locuri la individual compus, ambele categorii, vor fi răsplătite cu burse oferite de Fundația Nadia Comăneci cu sprijinul partenerilor acestei ediții a Cupei Nadia Comăneci, printre care se numără și Carrefour România.