Kanal D, cu serialul Yaman, a avut cifre apropiate de finala X-Factor.
Vineri seară, românii au urmărit peripețiile simpaticelor personaje din Las Fierbinți - Bobiţă, Celentano şi Giani, într-un episod special de Crăciun. În întreg intervalul de difuzare, 20:29 – 22:15, aproape 2.9 milioane de telespectatori urmăreau întâmplările celebrelor personaje.
Pe segmentul publicului comercial, PRO TV a fost lider de audiență cu o cotă de piață de 29.8% și 14.2 puncte de rating, față de postul clasat pe locul doi care a înregistrat 5.9 puncte de rating şi 12.3% share.
La nivelul publicului urban, Las Fierbinţi a înregistrat 11.3 puncte de rating și o cotă de piață de 20.5%, față de postul clasat pe locul doi care a obținut 6.4 puncte de rating și 11.7% cotă de piață.
PRO TV a fost lider și la nivel național, serialul de comedie înregistrând 15.5 puncte de rating și o cotă de piață de 27.0%, următorul post clasat obținând rezultate de aproape trei ori mai mici - 5.3 puncte de rating și 9.2% cotă de piață.
În minutul de aur înregistrat la 21:04, peste 3.3 milioane de telespectatori urmăreau episodul special de Crăciun.
X-Factor a mai recuperat din audiență după ce episodul special s-a terminat, mai ales la nivel urban, astfel că la orașe show-ul a avut o medie pe toată emisia puțin peste Pro TV. Celelalte targeturi au fost ale Pro TV. Kanal D, cu serialul Yaman, a avut cifre apropiate de finala X-Factor: (962.000 de telespectatori).