Volvo Trucks a câştigat premiul de design „If”

Noul Volvo FH a câştigat prestigiosul premiu de design “If”, impunându-se în faţa a mii de produse la nivel internaţional şi impresionând un juriu de experţi. Premiul de design de produs “If” recunoaşte realizările remarcabile din domeniul designului de produs, având o istorie de peste 60 de ani.

Doar cele mai bune designuri din cele 17 categorii sunt selectate de juriu. Anul acesta au fost înscrise în competiţie 3.249 de produse.

Noul autocamion Volvo FH a primit premiul în prima categorie – design din domeniul transporturilor şi vehiculelor speciale.

Criteriile de evaluare au inclus calitatea designului, gradul de inovaţie, impactul asupra mediului, funcţionalitatea şi siguranţa.

Dotat cu tehnologie pentru economisirea combustibilului, elemente de ergonomie care cresc eficienţa, sisteme active şi pasive de siguranţă, noul FH este ultimul produs al celor de la Volvo.

„Atunci când am creat noul Volvo FH, s-a pus un mare accent pe design şi pe aspectul emoţional al camionului – elemente cărora, de obicei, nu li se acordă prioritate în cazul vehiculelor comerciale”, a declarat Rikard Orell, director de design în cadrul companiei.

În jur de 2000 de reprezentanţi la nivel internaţional din domeniul designului, media, afacerilor şi mediului politic, au participat la evenimentul de acordare a premiilor în Munchen, Germania.