Volvo a anunţat că va introduce, în mod treptat, vânzările de automobile pe Internet şi va investi mai mult în publicitatea online.
Totodată, compania va renunţa la participarea la unele dintre saloanele auto internaţionale importante, pentru a promova noile modele şi a creşte pe piaţa auto premium, conform Mediafax.
Volvo, care este deţinută de compania Geely din China, vrea să crească bugetul pentru investiţii în vânzările online pentru anul 2015. De asemenea, producătorul suedez va mări numărul reprezentanţelor la nivel global şi va crea un eveniment anual destinat promovării modelelor sale.
"Tot mai mulţi clienţi sunt dispuşi să cumpere online. Motivul pentru acest lucru nu este dorinţa de a obţine un preţ mai mic, ci de a evita negocierile pentru cumpărarea unei maşini", a declarat directorul departamentului de marketing şi vânzări Alain Visser, relatează Bloomberg.
"Să fim cinstiţi: încă suntem un jucător relativ mic. Avem o estimare de 800.000 de automobile vândute în 2020, ceea ce înseamnă că bugetele noastre, comparate cu ale unora dintre competitorii noştri, vor fi încă mici", a adăugat Alain Visser, care estimează că Volvo va vinde aproximativ 465.000 de autovehicule în acest an.
De anul viitor, producătorul suedez va renunţa la participarea la două dintre cele mai importante saloane auto la nivel mondial, de la Paris şi Frankfurt.