Președinte ales al României, Klaus Iohannis, a devenit marți cel mai popular politician european de pe Facebook, mulți analiști explicând că rețelele de socializare au jucat un rol crucial pentru victoria candidatului ACL. Vlad Tăușance, un tânăr de 35 de ani este cel care l-a ajutat pe politician să aibă un număr record de simpatizanți
Într-un interviu acordat pentru blogul andreeavasile.ro , Vlad Tăușance vorbește despre obiectivele țintite, strategia aleasă în promovarea online a lui Klaus Iohannis, dar și despre așteptările pe care le are el de la noul președinte.
”Dacă este să ne luăm după rețete, Klaus Iohannis este un produs politic greu de promovat online. Nu face poze cu pisici (deși are peste 5 azilante la curte), refuză să-și folosească familia în campanie (deși are o soție minunată și elegantă), nu vrea să intre în detalii despre viața personală (deși este pasionat de ciclism și de trandafiri), nu este spumos (deși are un sarcasm sibian de clasă), nu se lasă umanizat (deși este mai mult om decât om politic). Știi ce? Toate rețetele astea sunt niște tâmpenii. Tot ce am făcut a fost să fim coerenți în comunicare cu adevărata lui personalitate. Omul este un BMW într-o piață de mașini coreene second hand”, a explicat Vlad Tăușance.
"Cine crede că Iohannis poate fi manevrat și manipulat, nu îl cunoaște și habar nu are despre cum sunt, în fibra lor, ardelenii. Nu este Mesia, nu poate curăța peste noapte partidele, dar cred că a dat deja semnale clare contra imunității nejustificate sau obstrucționării justiției. Oricum, rolul lui este de președinte al României, nu de procuror intern în PNL. Dacă DNA și CSM rămân independente, se vor curăța și partidele", a mai zis el.
Întrebat ce așteptări are el de la președintele Iohannis, acesta a răspuns că își dorește ca fostul primar sibian ”să asculte și să învețe, să nu trădeze societatea civilă care l-a ales, să nu disprețuiască intelectualii, să lupte pentru educația din România. Restul sunt ”mici” detalii: să nu abuzeze nici legea, nici funcția”.