Virgil Ianţu a marcat minutul de aur din prima

Aşteptată cu mari emoţii de Kanal D, cea dintâi ediţie din "Vrei să fii milionar?" a avut, timp de 60 de secunde, ratingul fruntaş pe România.

Miercuri seară, de la ora 20.00, debutul "Vrei să fii milionar?" de la Kanal D a fost urmărit cu sufletul la gură de angajaţii postului turcesc. Şefii, alături de presă, vedete şi colaboratorii de la Zucchero Media, s-au adunat la restaurantul "18 Longue" pentru a-l urmări pe Virgil Ianţu spunând în româneşte "Who Wants to Be a Millionaire?". Deşi mulţi văzuseră în diverse etape spectacolul, asta nu i-a împiedicat să comenteze, să încurajeze şi chiar "să sufle" răspunsurile concurenţilor de la tv. "Am văzut prima ediţie alături de prieteni care, bineînţeles, au avut grijă să mă tachineze. Mă bucur foarte tare că am ajuns şi la momentul acesta, pe care-l aşteptam de multă vreme. Am fost surprins să fiu sunat şi felicitat de colegi din alte televiziuni. Am urmărit show-ul cu atenţie pentru că e o emisiune care trebuie să arate impecabil", a spus, în primul moment, Ianţu. Frica de audienţă Pentru directorul general al postului, Ugur Yesil, emisiunea reprezintă trecerea postului la un nivel superior. "Ne aflăm în cel de-al al cincilea an în România şi, ca în fiecare an, încercăm să venim cu ceva nou, să aducem un plus de calitate şi imagine. Pentru noi «Vrei să fii milionar?» este un produs foarte important deoarece îl considerăm, pe lângă un program educativ, trecerea la un nivel mai înalt. Am urmărit prima ediţie cu multă emoţie, ştiind că mulţi oameni au muncit săptămâni întregi la el". Pragmatică, Clara Bamboe, directorul de programe, a adăugat: "Mă voi bucura mâine, când voi vedea audienţele".

Emisiunea, de care Ianţu este foarte mândru, i-a prilejuit prezentatorului reîntâlnirea cu vechii concurenţi. "Am întâlnit destul de mulţi concurenţi tineri, nu mă aşteptam, sincer, dar am reîntâlnit şi concurenţi pe care-i ştiam de acum opt ani, chiar nouă- zece ani şi toţi mi-au zis că abia aşteptau ca acest format să revină", a dezvăluit Ianţu mici secrete din viitoarele ediţii. Un dar vechi de 25 de ani Cum Virgil Ianţu a primit cadou formatul dorit de la directorul general al postului, el i-a întors lui Ugur Yesil darul şi i-a oferit, din partea Chivas Regal din România, o sticlă de scotch whisky premium în vârstă de 25 de ani. Emisiunea de cultură generală de tip quiz, "Vrei să fii milionar?", a poziţionat postul, în intervalul 20.00 - 21.00, pe locul doi, pe targetul 18-49 urban, după Pro TV, au anunţat repre zentanţii Kanal D, iar minutul de aur, prin cei 221.000 de telespectatori, a situat Kanal D pe prima poziţie, cu un rating de 4,3%. Pe tot parcursul emisiunii, "Vrei să fii milionar?" a înregistrat o au dienţă medie de 110.000 de telespectatori pe targetul comercial, ceea ce înseamnă un rating de 2,1%.