Clubul Rapid a înaintat către CNI dosarul pentru aprobarea finală a proiectului de modernizare a stadionului „Giulești-Valentin Stănescu”, informează Digi Sport.
Arenă giuleșteană a fost nominalizată printre cele patru stadioane propuse de România pentru organizarea partidelor de la Euro 2020.
Iată care sunt planurile pentru modernizarea ale stadionului de lângă Podul Grant:
- gazonul va avea încălzire;
- arena va dispune de două parcări supraterane: una de 600 de locuri, pe terenul de lângă sala polivalentă, cu două căi de acces spre stadion (alee pietonală şi pasarelă şi una de 100 de locuri, la terenurile de zgură;
- se va demola peluza dinspre Teatrul Giulești, iar cea care se va construi va fi exact pe modelul peluzei nord;
- acum, stadionul are 18.500 de locuri, iar după finalizarea proiectului va avea 18.000, asta şi pentru că vor exista mai multe guri de acces;
- stadionul va fi acoperit total;
- nicio sală din cadrul complexului giuleștean nu va fi demolată, doar că cele două săli de la tribuna oficială vor fi mutate în noua peluză.
Bătrânul stadion al Rapidului a fost inaugurat oficial la 10 iunie 1939, marcând și împlinirea a 70 de ani de la punerea în circulație a primului tren din România. La inaugurare avea o capacitate de 12.160 locuri, iar ziarele vremii scriau că era "arena cea mai încăpătoare și cea mai elegantă din țară", chiar dacă nu avea gazon de iarbă (ci zgură) și instalație de nocturnă.