Salonul auto de la Frankfurt de luna viitoare le oferă câtorva artizani ai luxului ocazia să întâmpine sezonul toamnă-iarnă cu o serie de modele decapotabile de senzaţie.
Se întâmplă la fiecare întâlnire de gală a industriei auto. Aşadar, inclusiv la evenimentul care va fi organizat, luna viitoare, în capitala financiară a Germaniei. Artizanii luxului pe patru roţi îşi expun cu mândrie cele mai noi şi extravagante creaţii. Cele mai frumoase maşini ale sezonului, în opinia pasionaţilor. Sau doar a celor mai permisivi. Ori, poate, cele mai inutile (şi toxice), dacă ar fi să le dăm crezare celor care înţeleg viaţa ca pe o perpetuă luptă. Între clase.
Din 15 septembrie, după ce vara calendaristică va fi trecut, Salonul auto de la Frankfurt va oferi câtorva dintre cele mai cunoscute mărci pretextul ideal pentru a face paradă cu o colecţie de supermodele. Decapotabile.
Noul Bentley Continental GTC, varianta Spider a gamei Ferrari 458 Italia, o versiune specială a cabrioletului Maserati GranCabrio personalizată de casa de modă Fendi, şi, nu în ultimul rând, a treia generaţie a vârfului de gamă Mercedes-Benz SLK (preparată de "meseriaşii" de la AMG, desigur) vor putea fi admirate, timp de zece zile, printre Opelurile, Renault-urile şi Volkswagenurile ce vor inunda, cât de curând, şoselele lumii.
Bentley Continental GTC
Un design deja clasic, piele din cea mai fină (în 17 nuanţe), ornamente din lemn (şapte esenţe) şi mai multe metale speciale vor face deliciul celor care îşi vor permite să "arunce" peste 200.000 de euro. Acelaşi W12 de 6.0 litri, care dezvoltă de acum 575 de cai-putere, va asigura demarajele în trombă şi fundalul sonor rafinat. Ferrari 458 Italia Spider
Versiunea decapotabilă a supermodelului-junior produs la Maranello are, ca şi coupe-ul, un V8 normal aspirat de 4.5 litri, care va dinamita asfaltul cu cei 570 de cai-putere pe care îi dezlănţuie. Hardtop-ul escamotabil poate fi montat/demontat electric şi automat, în numai 14 secunde. Maserati GranCabrio Fendi
Cel mai mic roadster din portofoliul producătorului din Stuttgart ascunde sub capotă un V8 de 5.5 litri pe care AMG l-a forţat să livreze 422 de cai-putere. 4,6 secunde până la "sută", pentru o experienţă absolut bărbătească.