UniCredit SpA, una dintre cele mai mari bănci din lume, a anunțat că încetează orice fel de colaborare publicitară și campanii de marketing cu gigantul internetului Facebook, până când rețeaua de socializare nu-și va îmbunătății standardele etice.
Jean Pierre Mustier, directorul grupului bancar a declarat: ‘Facebook nu acționează într-un mod etic...nu vom mai utiliza rețeaua până când nu va avea un comportament etic adecvat.’
Mustier a mai precizat că decizia are legătură cu recentul scandal Cambridge Analytica în care a fost implicată rețeaua de socializare. El amai precizat că ‘deși Facebook a garantat că nu va utiliza datele personale ale membrilor rețelei, lucrurile au stat exact invers’. Decizia grupului bancar UniCredit a fost luată încă din luna martie, relatează Agerpres.
UniCredit este prezentă în 17 țări, cu peste 8500 de sucursale și un număr de 147.000 de angajați. În România grupul bancar italian deține 95,6% din UniCredit, odată cu preluarea a 45% din pachetul de acțiuni deținute de omul de afaceri Ion Țiriac.