Cătălin Lozici a câștigat concursul pentru logo-ul noului sediul al NATO, iar alți doi români au obținut mențiuni - Adinel Chiriță pentru popularitate și Sebastian Popa pentru concept.
Acum două luni, NATO a lansat un concurs pe Facebook pentru realizarea unui nou logo care să combine unul dintre simbolurile actualului sediu și imaginea noii clădiri. Mesajul în care au fost anunțați câștigătorii a fost postat tot pe Facebook.
"Iată rezultatele! După o atentă deliberare, juriul a selectat câștigătorii concursului pentru Logo-ul NATO. Felicitări lui Cătălin Lozici și lui Florent Pautre, marii noștri câștigători, precum și celor trei câștigători ai unor remarcabile mențiuni. Vom păstra legătura pentru a vă înmâna premiile. Am dori să mulțumim tuturor care au participat la concurs - logo-urile sunt minunate!", este mesajul.
Lozici se va întâlni cu mai mulți oficiali ai instituției și va vizita noul sediu ale cărui lucrări au început în 2010, iar costurile sunt peste 750 milioane de euro.