Un proiect de social shopping, marele câştigător la How To Web

Squeeqly, un proiect de social shopping, care conectează magazinele online şi reţelele de socializare, a primit premiul cel mare la concursul Startup Challenge din cadrul How To Web.

Dezvoltat de doi tineri, de 22 şi respectiv 25 de ani, Squeeqly s-a născut la un eveniment dedicat antreprenoriatului online. Ideea îi aparţine lui Alexandru Rada, care la 22 de ani se poate lăuda cu patru ani de antreprenoriat în spate. Student la ASE, Alexandru făcea afaceri încă din liceu. "În anul 1 unii colegi îşi căutau de lucru, pe când eu mergeam la întâlniri cu clienţi", a declarat acesta pentru evz.ro. Alături de asociatul său, Mihai Rotaru, el a pornit o platformă care a stârnit interesul magazinelor online, dar şi pe cel al utilizatorilor de reţele sociale. Proiectul a fost ales de un juriu compus din specialişti şi oameni cu experienţă în domeniu: Katy Turner (Eden Ventures), Vlad Stan (Seedmoney), Vladimir Oane (UberVu), Raluca Georgescu (Wembrio), Alexandre Almajeanu (Gentica), Calin Fusu (Neogen). How to Web este cel mai mare eveniment de antreprenoriat şi tehnologie web din Europa de Est. Acesta a debutat ieri şi se va încheia astăzi seară. Premianţii Squeeqly a câştigat o licenţă Adobe pentru Creative Suite 5 master, două bilete la conferinţa Le Web şi două bilete de avion dus-întors, precum şi 20% reducere la Palkoo pentru design grafic, cât şi un training oferit de Fundaţia Post-Privatizare. Premiile doi şi trei au revenit proiectelor FlairBuilder şi Spikepress.