Un nou instrument de monitorizare a preţurilor online!

GfK lansează o nouă soluție de monitorizare a prețurilor în mediul online.

Din punct de vedere al prețurilor, competiția a devenit mai acerbă ca niciodată datorită consumatorilor care compară din ce în ce mai mult prețurile retailerilor în mediul online atunci când doresc să achiziționeze un produs.

Prin urmare, producătorii și retailerii care operează în acest mediu extrem de dinamic trebuie să ia deciziile privind stabilirea prețurilor cu o viteză și o frecvență din ce în ce mai mare.

Noua soluție GfK Online Pricing Intelligence monitorizează prețurile online, iar îmbinarea acestor date cu cele provenite din alte studii GfK, cum ar fi informațiile despre vânzările efectiv realizate, naște perspective interesante pentru clienți.

“Urmărim prețurile a mii de produse de la cei mai mari retaileri online, în fiecare zi. Instrumentul pe care îl folosim ne arată modul în care prețurile se schimbă, cât de mult, cât de des, păstrând de asemenea un istoric al acestor informații”, spune Julien Zidaru, Business Manager GfK România.

Datele obținute cu ajutorul soluției GfK Online Pricing Intelligence ajută retailerii să își evalueze performanța legată de strategia de preț în mai multe categorii. Aceste date pot fi de asemenea legate direct de sistemele de management al prețurilor folosite de respectivul retailer, ceea ce permite ca modificările de preț să se facă automat pe baza criteriilor stabilite de acesta. Acest lucru înseamnă că strategia de preț se poate adapta în cel mai rapid mod posibil la acțiunile în continuă schimbare ale competitorilor.

În egală măsură, informațiile oferite de GfK Online Pricing Intelligence îi ajută pe producători să înțeleagă mai bine și să monitorizeze poziția propriilor produse, dar și pe cele ale competitorilor din piață.

La nivel global, în urmă cu un an, GfK a achiziționat compania Cogenta, lider de piață în monitorizarea prețurilor online. Aceasta colectează date despre peste 8 milioane de produse, în mai bine de 20 de țări.