Bugetul redus al românilor care vor să-şi cumpere un automobil a obligat companiile să-şi regândească strategiile de vânzare.
Programul Prima Maşină SH se adresează acelor români care sunt dispuşi să cheltuie maximum 7.000 de euro pe un automobil, a afirmat Hezi Shayb, CEO-ul New Kopel Group.
„Punem acum în practică o nouă filozofie de business, denumită Always Yes, care pune accent pe capacitatea noastră de a oferi fiecărui client o maşină, indiferent de buget”, a declarat acesta.
Potrivit unui studiu efectuat de companie, peste o treime dintre clienţi au un buget cuprins între 3.000 şi 7.000 de euro pentru achiziţia unei maşini. Un produs nou ar fi aproape imposibil de obţinut la acest preţ, aşa că a fost gândit acest program pentru a satisface şi această categorie de clienţi. Programul poate fi accesat cu şi fără credit. New Kopel a dezvoltat un parteneriat cu o companie specializată în leasing, iar dobânda este de 4,5%, similară cu cea oferită în programul Prima Maşină. Termenul de achitare este de 36 de luni.
Compania a conceput şi un program de rent-a-car, prin care sunt oferite spre închiriere maşini la 9,99 euro pe zi.