Pentru a-şi atrage clienţi într-o perioadă de criză, un instructor auto din Ploieşti a împânzit oraşul cu o ofertă, în versuri, care cuprinde mai multe bonusuri.
Ploieşteanul Tiberiu Ion, 32 de ani, a conceput o „strategie de marketing“ şi a lipit pe stâlpii din centrul oraşului afişe publicitare în versuri.
„Nu mă consider un poet în adevăratul sens al cuvântului. Am vrut pur şi simplu să vin cu ceva nou. După numărul de telefoane primite, se pare că am reuşit, mai ales că traversăm o perioadă de criză“, spune tânărul, care este şi student la Teologie, în anul al treilea. „Interesantă reclamă, cred că o să-l sun“, spune Marius Dobre, un tânăr care a citit amuzat ineditul anunţ. Instructorul oferă pentru fidelitate un bonus de 10% din tariful de 800 de lei celor care îi aduc alţi clienţi. La această facilitate se mai adaugă un premiu de 100 de lei pentru elevii silitori, care reuşesc să obţină din prima încercare permisul de conducere. „În felul acesta, îmi creşte cota pe piaţa instructorilor buni, care au rezultate“, povesteşte Tiberiu.
Tânărul nu are însă de gând să continue să dea lecţii de şofat după ce termină facultatea. „Tatăl meu este preot şi vreau să îi calc pe urme. Viaţa monahală este mult mai liniştită“, îşi justifică alegerea tânărul.