Un „gigant” al supermarketurilor forțează intrarea pe piața din România

România are mari șanse de a deveni una dintre noile piețe ale grupului portughez Jeronimo Martins, deținătorul celui mai mare retailer de produse alimentare din Polonia - Biedronka.

Dacă cel mai mare lanț de supermarketuri din Polonia va intra pe pe piața noastră, atunci România va deveni a patra ţară unde va fi prezent grupul Jeronimo Martins, după Portugalia, Polonia şi Columbia.

„A venit momentul ca Biedronka să meargă dincolo de graniţele Poloniei. Ţara unde am dori să mergem este România... nu ştiu dacă acest lucru se va întâmpla în acest an sau anul viitor", a spus Soares dos Santos, potrivit Agerpres.

În Polonia, Biedronka (n. trad. - „buburuză) este cel mai mare lanț de supermarketuri și deține peste 2.800 de magazine și 67.000 de angajați.

Retailerul vinde în special produse locale sau produse sub brandul propriu, precum și produse din Portugalia, în special vin.

Principalul concurent pe piața poloneză este Lidl, dar cu aproximativ 700 de magazine, germanii sunt departe de Biedronka. (sursă foto: wpimg.pl)