Consiliul de Administraţie a aprobat documentele privind procesul de selecţie a personalului din TVR. Decizia a fost luată cu 7 voturi "pentru" şi 6 "împotrivă".
Ieri, în şedinţa Consiliului de Administraţie (CA) al TVR principalul punct de pe ordinea de zi a fost aprobarea documentelor privind procesul de selecţie a personalului, respectiv Regulamentul privind organizarea şi desfăşurarea selecţiei salariaţilor SRTv şi noua organigramă, care va intra în vigoare la finalul procesului de selecţie. Decizia a fost luată cu 7 voturi "pentru" şi 6 "împotrivă".
Documentele aferente selecţiei personalului din SRTv au fost modificate, după ce, în urma validării noului CA de către Parlament, PDG al TVR, Claudiu Săftoiu, a anulat Ordinul nr. 661/2012 privind constituirea comisiilor de selecţie şi aprobarea Regulamentului de organizare şi desfăşurare a selecţiei salariaţilor SRTv. Calendarul procesului de selecţie a personalului SRTv va fi anunţat în perioada următoare.
În noua schemă organizaţională vor rămâne 2.395 de locuri de muncă, urmând să fie desfiinţate 872 de posturi. CA a aprobat şi exercitarea mandatului legal şi regulamentar de către membrii Comitetului Director interimar al SRTv pentru un termen de 60 de zile, până la numirea unui nou comitet director.