Compania United Romanian Bereprod Breweries (URBB), producatorul berii Tuborg, a fost singurul furnizor de alcool la seria de concerte de la Festivalul Stufstock din weekendul trecut si a vandut, in cele patru zile de concerte, circa 200 de butoaie de bere.
Contractul cu organizatorii Stufstock nu a presupus insa doar asigurarea berii: titulatura evenimentului in acest an a fost Stufstock 5 Greenfest, concept de festival dezvoltat de Tuborg in mai multe tari din regiune.
„Greenfest a inceput in urma cu trei ani, iar radacinile acestui concept stau in Danemarca, pornind de la evenimentul Roskilde si implementat pana acum in tari ca Rusia, Ucraina, Turcia, Serbia sau Bulgaria”, potrivit reprezentantilor URBB.
Tuborg nu este la prima prezenta intr-un concert de mare amploare: s-au numarat printre sponsorii Festivalului Peninsula, ai concertelor Scorpions sau Rolling Stones.
„Profitabilitatea poate veni doar din imagine, niciodata din vanzari, costurile implicate de vanzarea de bere la astfel de evenimente depasind cu mult volumul vanzarilor”, explica Catalin Ignat, vicepresedintele responsabil cu marketingul la URBB.
Alaturi de Tuborg, racoritoarele pe toata durata festivalului au fost asigurate de Coca-Cola HBC Romania, imbuteliatorul Coca-Cola, Fanta sau Sprite.