După colaborări îndelungate cu creatori de modă ca Irina Schrotter şi Răzvan Ciobanu, Andreea Raicu şi-a lansat, joi, propria linie de tricouri, „Tssshirt by Andreea Raicu“.
Vedeta postului Prima TV şi-a aşteptat la clubul Fratelli din Bucureşti invitaţii, care n-au ştiut până în ultima clipă la ce urmează să asiste.
„Dacă vă întrebaţi de ce atâta mister în jurul proiectului, e pentru că sunt superstiţioasă. Acum câţiva ani, împreună cu nişte buni prieteni am hotărât să lansăm o linie de tricouri inscripţionate. Entuziasmaţi de idee, am spus tuturor şi, din păcate, totul a rămas în faza de proiect. Eu nu am renunţat şi acum câteva luni am început să construiesc acest brand“, spune Andreea. Ideea acestei linii de îmbrăcăminte, adresată „oamenilor relaxaţi“, a apărut în urmă cu câţiva ani, după cum mărturiseşte Andreea. „E foarte simplu să comunici fără vorbe. Asta am făcut eu, cu câţiva ani în urmă, când toată lumea era curioasă să afle cât mai multe despre mine: o şedinţă foto în care am îmbrăcat tricouri inscripţionate extrem de sugestiv şi care a dat celor interesaţi răspunsuri mai mult sau mai puţin satisfăcătoare. De aici a început povestea acestui brand“, povesteşte Andreea.
Înconjurată de prieteni, de la Irina Schrotter şi Răzvan Ciobanu (cu care a şi colaborat la lansarea acestui brand) până la Ileana Pescariu, Horia Brenciu, Oana Roman, Virgil Ianţu sau Alessandra Stoicescu, Andreea a fost „susţinută“ şi de iubitul ei, Tudor Chirilă.
Cele 27 de modele din linia de tricouri „Tssshirt by Andreea Raicu“ (culorile care predomină sunt alb şi negru, dar se regăsesc şi câteva pasteluri) sunt inscripţionate cu sloganuri haioase, unele dintre ele concepute chiar de Andreea: „I’m good in bed, I could sleep all day“ (Sunt bun(ă) în pat, aş putea dormi toată ziua - n.r.) sau „Out of mind, back in 5 minutes“ (creat special pentru Tudor Chirilă).
Tricourile costă 130-140 de lei şi se găsesc în magazinele Irina Schrotter şi în magazinul Superstar din Bucureşti.