Topul celor mai proaste logo-uri publicitare

Publicația Business Insider a realizat un top al celor mai neinspirate 15 logo-uri create de agențiile de publicitate pentru diverse companii.

Când autoritățile de la Londra au dezvăluit logo-ul Jocurilor Olimpice (care a costat 400.000 de lire sterline), publicul nu a rămas impresionat. Ba mai mul, potrivit businessinsider.com, unii au declarat că seamănă cu o parodie a unui act sexual al soților Simpson, în timp ce alții au zis că ar semăna cu zvastică.

Logo-ul acesta, datând din 1973, aparține Comisiei Tinerilor Arhidiocezei Bisericii Catolice. 

Centrul Pediatric Arlington

Sun Rise Sushi Ideea din spatele acestui logo este cea a unui răsărit de soare văzut din fața unei case de ceai japoneze. Produsul final, însă, lasă loc interpretărilor.

Dacă ați fi tentați să credeți că e vorba despre o scăpare a designerilor, de data aceasta compania A-Style a creat intenționat acest logo „obraznic”. Mai mult decât atât, logo-ul a fost creat înaintea produsului, abia după ce campania publicitară a înregistrat un succes răsunător, compania a început să vândă tricouri, potrivit businessinsider.com. 

În 1906, compania Sherwin Williams a adoptat un logo cam „sinistru”, înfățișând planeta acoperită de vopsea roșie ca sângele.

Un bucătar pare să fi fost luat de valul creației.  

Logo-ul unei companii de cablu

Logo-ul companiei suedeze Locum.

Semnele de punctuație au și ele utilitatea lor, varianta originală fiind Kids Exchange. 

Reclama plină de subînțelesuri a unei companii din domeniul IT-ului.

Reclamă la cârnați.

O idee puțin cam neinspirată.

Autorii logo-ului care promovează cursuri de dansuri pentru copii s-au concentrat prea mult asupra detaliilor, fără a vedea și desenul în asamblul său.

Nu se știe cu exactitate cărui produs i-a fost destinat acest logo, dar efectul este cu siguranță altul decât dorit.