După un an în fruntea divertismentului de la Antena 1, Augusta Lazarov vorbeşte despre cum arată piaţa de profil din România.
Augusta Lazarov, care se ocupă de coordonarea şi dezvoltarea programelor de divertisment ale Antenei 1 de peste un an, a explicat într-un interviu acordat EVZ cum vede piaţa în domeniu, ce caută telespectatorul român avid de distracţie, dar şi ce emisiuni de divertisment pregăteşte pentru perioada următoare.
EVZ: Cum atrage un program? Augusta Lazarov: Să fie original, autentic, să aibă emoţie, sentimente care să treacă dincolo de ecranul televizorului, să emita stări cu care publicul să se identifice. Să fie în aşa fel încât să reuşească să transmită încrederea că imposibilul devine posibil chiar şi atunci când te aştepţi mai puţin. Divertismentul trebuie să binedispună, să hrănească speranţe!
Ce noutăţi pregăteşte Antena 1? Vom continua cu programele noastre de succes: "Burlacul/ Burlăciţa", "Next Top Model by Cătălin Botezatu", "Câştigi în 60 de secunde", “În puii mei", "Plasa de stele", "Te pui cu blondele", şi vom lansa pe durata verii un nou concept de program de divertisment dating-reality-croaziera, "Vaporul iubirii".
În toamnă vom reveni cu un nou sezon al "Narcisei sălbatice", care în fiecare zi reuşeşte recorduri de audienţă. Povestea va continua cu personajele deja îndrăgite, dar şi cu unele noi. Surprinzătoare răsturnări de situaţie, întâmplări şocante, dragoste plină de pasiune, dar şi dragoste neîmpărtăşită, lacrimi, fericire şi ură, intrigi care dorim să-i captiveze în continuare pe telespectatorii cărora le mulţumim pentru fidelitatea cu care urmăresc seară de seară aventurile.
Marea noastră provocare, în toamnă, va purta numele "X Factor", un extraordinar format internaţional, un adevarat fenomen. Suntem mândri să putem oferi publicului din România acest spectacol al celor mai bune şi speciale vocimarcate de"factorulX".
E diferit telespectatorul român faţă de cel din Spania? Cred că telespectatorul din România este mai exigent, vrea mereu provocări noi, într-un cuvânt este "imprevizibil".
Ce calitate are divertismentul tv din România? În primul rând, divertismentul oferit de televiziunile din România e foarte diversificat, există aproape toate genurile de formate tv întâlnite la nivel mondial, fie că ne referim la cele internaţionale, fie la unele originale, dar care se încadrează într-o anumită zonă de abordare, într-un anumit gen cunoscut pe piaţa tv.
Sunt şi producţii realizate cu un buget minim, dar care pot fi rentabile sau care dimpotrivă pot atrage o imagine negativă asupra postului respectiv. Aşa cum sunt şi producţii cu o desfăşurare impresionantă de forţe, care se bucură de o audienţă extraordinară. Dar nu întotdeauna anvergura formatului atrage după sine şi succesul.
Cum atrageţi spectatorul tânăr? Tineretul e atras în general de internet şi de alte activităţi individuale sau de grup în afara ariei TV clasice. Dar sperăm să existe şi din partea lor o doză de curiozitate acordată noilor programe ale Antenei 1. De aceea toate programele noi ale postului se reflectă ca într-o oglindă pe site-ul Antena 1 şi implicit pe site-urile individualizate ale fiecarei emisiuni.