Consumatorii au la dispoziție un număr de telefon unic – 021.9615, la care pot suna pentru consiliere, consultanță sau sesizări în domeniul financiar-bancar.
Numarul este cu tarif normal în rețeaua Romtelecom, apelabil din toate rețelele, iar informarea și consilierea consumatorilor se va acorda cu titlu gratuit, prin intermediul unui proiect iniţiat de InfoCons în parteneriat cu Banca Naţională a României.
Totodată, Centrul Național de Consiliere și Consultanță a consumatorilor în domeniul financiar - bancar oferă cetățenilor informațiile necesare cu privire la caracteristicile produselor financiare pe care aceștia doresc să le achiziționeze, pașii pe care trebuie să îi urmeze în vederea soluționării pe cale amiabilă a disputelor ivite între aceștia și instituțiile financiar-bancare și consultanța necesară rezolvării problemelor existente, toate acestea cu titlu gratuit.
Centrul Național de Consiliere și Consultanță a consumatorilor în domeniul financiar - bancar este înființat în cadrul unui proiect desfășurat de Asociația Națională pentru Protecția Consumatorilor și Promovarea Programelor și Strategiilor din România – InfoCons, sub egida Federației Asociațiilor de Consumatori în parteneriat cu Banca Națională a României.