Supermarket românesc, în lupta cu cele străine. Clienții sunt atrași printr-o nouă metodă

Foto: Arhiva EVZ

Un cunoscut supermarket românesc vine cu vești bune pentru toți cumpărătorii. În lupta cu magazinele mari precum  Lidl, Kaufland, Carrefour sau Mega Image, proprietarii români ai acestor centre comerciale vor include o facilitate în plus pentru clienți.

Vești bune pentru clienții acestui supermarket românesc

Magazinul La Cocoș aduce vești bune pentru toți clienții. Începând din acestă lună, acest cunoscut supermarket românesc implementează schimbări semnificative. Astfel, o nouă facilitate îi așteaptă pe toți cei ce aleg să facă cumpărături acolo.

Începând din luna aceasta, La Cocoș introduce o nouă facilitate pentru clienți. Aceștia își vor putea achita plățile cu cardurile de tichete. Până acum, cumpărătorii nu puteau face plățile sub această formă.

Sursa Foto: Arhiva EVZ

Anunț pentru bucureșteni

Bucureștenii care își fac cumpărăturile în acest magazine vor putea folosi cardurile de tichete eliberate de Pluxee (Sodexo), Transilvania, Unicredit. Clienții sunt avertizați că nu vor putea efectua plăți cu ajutorul cardurilor Edenred și Up Dejun, supermarketul fiind încă în negocieri cu cele două companii.

„Suntem încântați să vă anunțăm că, începând cu 2 aprilie 2024, puteți efectua plăți cu cardurile pentru tichete de masă emise doar de următorii parteneri: • PLUXEE (SODEXO) • TRANSILVANIA • UNICREDIT ATENȚIE! MOMENTAN NU PUTEM PERMITE PLATA PENTRU CARDURILE EMISE DE CĂTRE: • UP DEJUN • EDENRED După ce vom finaliza negocierile și cu acești parteneri, vă vom transmite imediat data de când vor putea fi utilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere. Echipa Supermarket La Cocoș. ”, arată mesajul publicat pe rețelele de socializare.

Sursa foto: Dreamstime.com

Cunoscutul supermarket românesc ține pasul cu marile magazine

Supermarketul La Cocoș, cunoscut pentru prețurile mici, este un retailer românesc, controlat de omul de afaceri Iulian Nica. Afaceristul susține că prețurile din acest magazin sunt stabilite după o regulă clară, respectiv prin impunerea limitării adaosului comercial mediu la aproximativ 9%.

„Politica de sta­bilire a prețurilor de vânzare se face doar în baza unei reguli de aur, pe care, îm­preună cu echi­pa, am denumit-o „Biblia La Cocoş”. Această re­gulă de bază ne li­mitează la un adaos mediu de apro­xi­mativ 9% aplicat peste prețul de achiziție al produselor. Echipa noas­tră nu se poate abate de la această regulă!“, declara Iulian Nica, într-un interviu pentru Ziarul Financiar.

Nu este singura metodă prin care cunoscutul supermarket românesc ține pasul cu retailerii străini. Clienții sunt întâmpinați cu prețuri stabilite în funcție de cantitate, după modelul marilor magazine.