Nu poți vorbi despre ciocolată fără a vorbi despre marca Kinder. Acesta este un brand care a fost construit acum mai bine de patru decenii de către un celebru antreprenor și patiser, Michele Ferrero, în Alba, Italia.
El a fost fiul ciocolatierului, Pietro Ferrero Senior, care a fondat Ferrero în 1946 și a inventat Nutella. Michele Ferrero a avut un vis din copilărie: să facă ciocolată special concepută pentru copii și pentru toți cei tineri la suflet, indiferent de vârstă. Rezultatul a fost o creație unică creație unică bazată pe valorile familiei și astfel s-a născut ciocolata Kinder.
De-a lungul anilor, produsele Kinder au fost apreciate de copii și adulți deopotrivă. Deși a avut un început modest, s-a răspândit în toate părțile lumii, fiind recunoscută pentru calitatea, varietatea și produsele creative.
Kinder pune stăpânire pe Germania
În timp ce germanii au descoperit Italia ca destinație de vacanță în anii 1950. Michele Ferrero a urcat în nordul Germaniei pentru a deschide prima sa fabrică de ciocolată din afara Italiei în 1956. Ciocolata Kinder a fost introdusă pentru prima dată pe piața germană în 1968. Pe piața italiană în același an, înainte de a se răspândi în alte țări din regiunea mediteraneană. Ciocolata este încă produsă în Germania și Italia. Ciocolata Kinder combină trei lucruri care plac copiilor într-un singur produs - ciocolata, jocurile și descoperirea de lucruri noi. Unul dintre produsele sale, Kinder Surprise, le oferă pe toate trei în ciocolata cu lapte goală care are o capsulă ce conține o jucărie. Pe măsură ce copiii savurează ciocolată, ei vor descoperi o jucărie nouă, una pe care o pot construi, cu care se pot juca și cu care se pot distra. Kinder este un cuvânt german care înseamnă copii. Fondatorul mărcii Kinder viza copiii și de aceea a ales acest cuvânt - pentru a descrie clar piața țintă. Cu toate acestea, a devenit un brand care fabrică produse care sunt universal apreciate de adulți și copii deopotrivă, potrivit Ferrero.ro
Kinder are o varietate de produse, inclusiv: Kinder Bueno, care este un set de batoane de ciocolată cu cremă de alune; Kinder Surprise; Kinder Joy; Happy Hippos; Kinder Delice; Kinder Pingui; Milk Bites; Country Crisp; și Kinder Maxi, printre altele.
Ciocolata Kinder în lume
Kinder este vândut pe cinci continente și în 60 de țări. Studiile arată că, numai în Europa, 95% din populație, cu vârste cuprinse între 4-50 de ani, știu ce înseamnă Kinder Surprise.
Elvețianul Henry Roth a ales numele de Kinder Surprise, combinând un cuvânt german cu unul franco-englez. Nota esențială a denumirii produsului este cea care pune accentul pe bucuria si surpriza aduse copiilor (“kinder”).
Germanii ii spun "Kinderuberraschung", italienii si spaniolii "Kinder Sorpresa", portughezii și brazilienii "Kinder Surpresa", iar suedezii și norvegienii "Kinderoverraskelse". Indiferent de numele ales, produsul a avut norocul de a ajunge unul dintre cele mai iubite braduri din lume, destinat recordurilor de vanzari mondiale.