Știrile România TV au devansat principalul concurent, Antena 3

În primele zile ale acestui an, cota de piaţă înregistrată de ştirile România TV a fost de 5,5 la sută la nivel naţional, în timp ce Antena 3 a avut o cotă de piaţă de doar 4,5 la sută.

Romania TV isi consolidează pozitia de lider şi în 2016 după ce pe parcursul anului trecut, dintre posturile de știri RTV a urcat pe toate targeturile. Cei mai mulţi telespectatori au ales în 2016 ştirile şi emisiunile România TV, conform cifrelor oficiale de audienţă transmise de către Kantar Media Audiences. Cea mai mare audienţă s-a înregistrat pe 3 ianuarie, când cota de piaţă a ştirilor România TV a ajuns la 6,7 la sută, în timp ce Antena 3 a obţinut doar 4,6 la sută.

Cel mai bun prime-time s-a înregistrat pe 2 ianuarie. Cota de piaţă a ştirilor România TV a fost de 6,2 la sută în timp ce Antena 3 a obţinut o cotă de piaţă de doar 3,6 la sută. Este cel mai mare avans din istorie pe care România TV îl obţine în faţa Antenei 3.