Organizatorii Festivalului Enescu se pregătesc pentru a XX-a ediţie care se va desfăşura anul acesta în perioada 1-25 septembrie.
Cu ocazia ediţiei aniversare, reprezentanţii festivalului au realizat o nouă identitate de brand a acestuia. "Această schimbare este justificată de necesitatea unui discurs vizual care să comunice clar identitatea festivalului", spun organizatorii pe site.
Pentru a promova noua imagine, peste 200 de coloane din staţiile de metrou din Bucureşti au fost decorate cu bannere ce anunţă apropierea concertelor. În total 35 de staţii Metrorex afişează materialele publicitare, printre care Piaţa Romană, Piaţa Unirii, Eroilor şi Universitate. Fruntaşe la capitolul numărului de bannere sunt staţiile Timpuri Noi cu 16 bannere. Festivalul a fost organizat la inițiativa dirijorului George Georgescu, în onoarea prietenului său apropiat, cunoscutul compozitor, violonist, pianist și dirijor, George Enescu. El are loc o dată la doi ani.
Anul acesta Festivalul Internaţional "George Enescu" se va desfăşura la Bucureşti, Cluj, Sibiu şi Timişoara. Biletele pot fi achiziţionate din reţeaua magazinelor Eventim şi onlilne de pe site-ul eventim.ro.