Sputnik-ul RUSESC se arată ÎNGRIJORAT de un FENOMEN din SUA

Sputnik-ul RUSESC se arată ÎNGRIJORAT de un FENOMEN din SUA

Reţeaua de propagandă la nivel internaţional Sputnik anunţă, într-un comunicat, că “în SUA se observă o tendință îngrijorătoare pentru această țară: cu fiecare an, americanii au tot mai puțină încredere în propriile mijloacele de informare în masa".

Sputnik susţine că, potrivit datelor unor sondaje sociologice realizate în SUA, “americanii pierd încrederea în instituțiile media din țara lor. Sondajul a demonstrat că posturile de televiziune americane și presa tipărită se află sub influența puterii și a marelui capital. Și anume acest lucru îi irită pe americani”.

 “O alternativă pentru platformele de informare tradiționale au devenit, evident, rețelele de socializare unde oamenii pot posta orice consideră ei că ar fi o noutate. Este interesant faptul că sondajele au constatat că în mass-media nu au încredere în fond republicanii (78%) și susținătorii lui Donal Trump, în timp ce printre democrați, ceva mai puțin de jumătate pun la îndoială obiectivitatea mass-media.

 Totuși, peste o jumătate dintre respondenți (59%) sunt de părerea că mass-media nu exprimă propriile opinii, ci pe ale politicienilor și oamenilor de afaceri. Mai puțin de 30% dintre americani sunt siguri mediile de informare din țara lor reflectăă obiectiv evenimentele internaționale și naționale”, se mai arată în comunicat.

 Sputnik concluzionează că “este curios faptul că, acum doi ani, mai mult de jumătate dintre respondenți credeau în imparțialitatea mijloacelor de informare. De atunci, numărul celor nemulțumiți de mass-media a crescut cu 6%”.

Sputnik precizeaz că sondajul din 2017 a fost realizat în SUA de compania Ifop, în perioada 20 — 27 septembrie. Au participat 802 respondenți cu vârsta de peste 18 ani. Sondajul din 2015 a fost efectuat de agenția ICM Research, între 1 și 4 mai. Eșantionul a constituit în SUA 2047 de respondenți. În cadrul ambelor sondaje, eșantionul a reprezentat populația pe criterii de gen, vârstă și geografie. Eroarea maximă în total pe țară este de +/- 3,1%, cu o rată probabilă de încredere de 95%.

 Sputnik.Opinii, prezentare oficială:

Proiectul internațional de studiere a opiniei publice Sputnik.Opinii a demarat în ianuarie 2015. Parteneri ai proiectului sunt companiile de cercetare „Populus" şi Ifop, una dintre cele mai vechi companii francize care realizează sondaje de opinie. În cadrul proiectului Sputnik.Opinii sunt realizate cu regularitate sondaje de opinie în țările Europei și în SUA, în cele mai actuale probleme sociale și politice.

 

Ne puteți urmări și pe Google News