Specialistul care te ajută să rezolvi defecțiunile ce apar în casă

Începând de luna trecută, românii care întâmpină probleme cu instalațiile electrice pot apela la singurul serviciul de asistență oferit de o companie energetică.

De multe ori ne confruntăm cu situații neplăcute, survenite pe nepusă masă, cum ar fi defectarea unui obiect electrocasnic, pierderea cheilor de la casă sau blocarea yalei, sau cu o avarie la sistemul de alimentare cu curent electric, generată de un fulger. Pentru că sunt situații cu care nu ne confruntăm zi de zi, ne este greu să găsim un specialist care să poată face reparația repede și în condiții bune. Este nevoia căreia încearcă să răspundă Enel România, prin două pachete de servicii lansate la finele lunii noiembrie.

Este vorba de pachetele Enel Asistență și Enel Asistență+, care includ servicii de reparații și intervenții la instalațiile electrice interioare, servicii de lăcătușerie și reparații boilere.

Ce includ cele două pachete

Pachetul Enel Asistență oferă clienților acces la maximum două solicitări pe an, la prețul de 11,99 lei/lună. Cel de-al doilea pachet, Enel Asistență+ oferă clienților acces la un număr nelimitat de solicitări pe an plus un serviciu de tractare a autovehiculului, la prețul de 23,99 lei/lună. Pentru fiecare dintre cele două pachete, costul unei intervenții acoperite de către abonament nu trebuie să depăseașcă 450 de lei.

Când poți apela la Enel Asistență?

Pachetele acoperă evenimente care sunt legate de defecțiuni aleatorii care necesită o intervenție de urgență în vederea înlăturării defecțiunilor în diverse situații precum:

  • Avariile provocate de fulger sau supratensiune, lipsa totală a energiei electrice ca urmare a unei avarii la instalația de utilizare, lipsa energiei electrice la prizele montate în perete, nefuncționarea unuia sau mai multor corpuri de iluminat, scurtcircuit în instalația de utlizare, fum sau foc generat de instalația de utilizare.
  • Pierderea sau ruperea accidentală a cheilor de acces, blocarea sau deteriorarea yalei, balamalelor sau a butucului.
  • Defecțiuni de origine electrică ale echipamentelor de încălzire a apei.

Suplimentar, pachetul Enel Asistență+ oferă și un serviciu de tractare a autovehiculului. Partenerul colaborator al Enel se așteaptă ca majoritatea solicitărilor să fie înregistrate pentru intervenții la instalațiile electrice interioare și servicii de lăcătușerie.

Servicii noi, în curând

Conducerea companiei se gândește să diversifice în viitor gama de servicii oferite, adăugând unele noi celor oferite deja. În acest sens, compania se bazează în primul rând pe solicitările venite din partea clienților, considerând că aceștia sunt în măsură să informeze despre situațiile neprevăzute cu care se confruntă cel mai des.

Cele două pachete de servicii de asistență se adresează clienților Enel Energie Muntenia și Enel Energie care se pot abona prin contul MyEnel de pe site-ul www.enel.ro, pot suna la numărul gratuit 0800.07.08.09 sau mergând direct la punctele Enel.