Soluție salvatoare pentru 500.000 de salariați. Cum se aplică pontajul mobil

O analiză Creasoft publicată luni arată că aproximativ 500.000 de salariați din toată țara vor lucra de acasă în perioada de stare de urgență decretată recent de președintele Klaus Iohannis.

Cei mai mulți dintre cei care lucrează de acasă activează în domenii precum IT, telecomunicaţii, servicii de externalizare și consultanţă sau servicii financiare.

Reamintim că în România a fost decretată starea de urgență ca urmare a prevenirii și limitării de răspândire a coronavirusului.

„Observăm o tendinţă a ultimelor două săptămâni de creştere a cererii de soluţii informatice pentru pontaj mobil. În momentul de faţă, un moment de criză, mai multe job-uri pot fi convertite într-un sistem remote, permiţându-le oamenilor să folosească pontajul mobil. Până acum, această facilitate era mai mult folosită pentru verificarea salariaţilor care făceau muncă de teren. Avem clienţi vechi care verifică, de exemplu, activitatea unor agenţi de vânzări ori de câte ori aceştia intră sau ies de la un client/partener, fie periodic, la interval de 30 de minute. În noul context, verificările s-au extins şi pentru angajaţii care lucrează de acasă", afirmă Adrian Dinu, fondator al producătorului de soluţii informatice Creasoft. Creasoft, parte a grupului Creative General Invest, este un produs de control acces şi pontaj electronic disponibil pe piaţa din România din 2017. În prezent, soluţia de pontaj dezvoltată de către companie permite pontajul pe telefonul mobil şi, opţional, şi verificarea locului de desfăşurare a activităţii, cu acordul explicit al utilizatorului de fiecare dată.

Producătorul de soluţii informatice a înregistrat o cifră de afaceri de două milioane de lei, în 2019, iar în prezent soluţia de pontaj este utilizată de 265 de companii-cliente, potrivit agerpres.ro