În ultima perioadă, imaginea României dincolo de granițe a avut de suferit din cauza numeroaselor situații conflictuale apărute între români și persoanele de alte naționalități. În acest context, Campania “Nice to meet you”, inițiată de publicația “România în Contact” și agenția de comunicare Garajul de PR, își propune să contribuie la schimbarea viziunii străinilor față de România.
Proiectul a lansat o mare provocare jurnaliștilor români. Pe o perioadă de 8 luni, februarie-octombrie, participanții au conturat prin munca lor o țară frumoasă, curată, partea din România la care cu toții visăm.
Vlad Ungar, un tânăr jurnalist, de doar 21 de ani, a realizat peste 25 de materiale despre România frumoasă, motiv pentru care a fost premiat cu o bursă la BBC Academy. În decembrie 2014, campania se va încheia la Londra printr-o gală, la care vor participa jurnaliștii români câștigători, românii de succes prezenți in revista "România în contact", reprezentanții companiilor implicate în proiect și autorități din România și din Marea Britanie.
Proiectului ,,Nice to meet you” i s-au alăturat companii românești valoroase, care promovează bogata moștenire culturală a țării noastre.
Această campanie este una dintre cele mai promițătoare inițiative apărute recent în spațiul ONG din România, iar succesul ei poate reprezenta pentru noi un punct în plus la capitolul imagine dincolo de granițe.