Simona Halep și-a lărgit afacerile

După cafeneaua „SH Cafe” din Constanța, orașul ei natal, și investițiile pe piața imobiliară, Simona Halep, numărul 1 în ierarhia WTA, are acum și o afacere cu genți de sport.

Pentru realizarea produsului, „Simo” s-a inspirat din turneul de Mare Șlem de la Roland Garros, cel în care a fost în sfârșit încoronată, în acest an.

Gențile lui Halep au început deja să fie comercializate, sunt inscripționate cu brandul „SH” și au fost realizate cu ajutorul producătorului român de produse din piele Maff.

 

„SH Cafe”, un business ratat

Din cauza faptului că era pe mai mereu pe minus, Simona și-a închis cafeneaua din Constanța şi va construi pe acel loc un bloc de apartamente, destinat probabil turismului. Tenismena are „în palmares” un bloc construit, iar anul trecut a mai cumpărat un hotel de 4 stele în Poiana Brașov, pentru care a plătit între 1,5 și 2 milioane de euro.

Afacerile ei sunt legate strict de familie și sunt gestionate de tatăl său, Stere Halep, şi de fratele ei mai mare, Nicu.