Simona Halep și-a pierdut cel mai important sponsor. Constănțeanca „s-a despărțit” de Adidas, după ce firma germană ar fi refuzat să crească suma alocată sportivei, chiar dacă aceasta s-a clasat pe primul loc în ierarhia WTA.
Deşi se bucură de un succes incredibil și este pe primul loc în ierarhia WTA, Halep și-a pierdut cel mai important sponsor.
Astfel, Adidas și românca noastră nu au reușit să ajungă la un numitor comun în ceea ce privește suma de bani pe are tenismena urma să o obțină în anul 2018.
Firma germană o îmbrăca pe constănţeancă din 2014, ea purtând pentru prima oară un astfel de echipament la meciul de Fed Cup, cu Serbia, informează Digi 24.Deși parteneriatul părea să decurgă bine de ambele părți, în privința sumei pe care urma să o încaseze Simona pe 2018 nu s-a ajuns la un consens. Din informaţiile oferite de presa internațională nu se specifică foarte clar care au fost cauzele rupturii, însă există zvonuri că Simona a fost considerată „marketabilă” până la un punct. Se pare că Adidas nu dorea să ridice suma alocată până în prezent, chiar dacă românca noastră s-a clasat pe primul loc în ierarhia WTA.
Cum a reacționat Simona Halep, după ce a fost votată FAVORITA FANILOR pe site-ul WTA
Simona Halep, liderul WTA, a fost desemnată WTA Fan Favorite 2017. La scurt timp, românca a a ținut să le mulțumească fanilor care au votat-o. Acest premiu se acordă din 2009 încoace, dar Halep a devenit doar a patra femeie care se bucură de acest titlu. În ultimii șase ani, cea care s-a bucurat de acest trofeu, consecutiv, a fost poloneza Agnieszka Radwanska. „Multe mulţumiri pentru toţi cei care m-au votat. E o mare onoare pentru mine şi sunt chiar impresionată”, a fost mesajul postat de Simona pe contul oficial de Twitter. Mai mult, primele două câștigătoare ale WTA Fan Favorite au fost rusoaicele Elena Demetieva, ex-campioană olimpică, și Maria Sharapova, deâinătoare a cinci titluri de Grand Slam. „Masha” a ocupat locul al treilea în ierarhia din acest an,