Silviu Prigoană, cel mai tare brand personal în afaceri: Nu sunt regele gunoaielor, ci al curăţeniei

Silviu Prigoană este cel mai notoriu brand personal în mediul de afaceri românesc, potrivit unui studiu realizat de Unlock Market Research şi lansat astăzi, în cadrul Zilelor Biz.

Studiul a fost elaborat în urma discuţiei telefonice cu 200 de persoane active cu vârste cuprinse între 25 şi 40 de ani, cu studii superioare şi cu venituri mari.

Silviu Prigoană este recunoscut ca un antreprenor constant, dinamic şi eficient şi se află pe primul loc datorită notorietăţii sale şi autopromovării, explică Adina Vlad, managing partner Unlock Market Research.

La rândul său, Silviu Prigoană, prezent la eveniment, a declarat că marca sa personală a fost construită de fapt împreună cu soţia şi fiul său. El spune că publicul a preferat să-l numească "Regele gunoaielor", deşi ar fi fost mai corect să i se spună "Regele curăţeniei", în condiţiile în care firma sa, Rosal, nu făcea gunoi, ci curăţenie.

Voiculescu, propulsat de autopromovare Locul al doilea în topul notorietăţii brandului personal îl deţine Dan Voiculescu. Potrivit realizatorilor clasamentului, el a fost propulsat de autopromovare şi de performanţa şi vizibilitatea afacerilor în presă. Al treilea loc este ocupat de Irina Schrotter, care "este un brand extrem de vizibil prin natura businessului şi, totodată, foarte respectat pentru bun-simţ şi disciplină", explică reprezentanţii Unlock Market Research.

Primii trei sunt urmaţi de Viorel Cataramă, perceput ca un mamut al afacerilor în România, şi de Dan Şucu, care a reuşit să construiască un brand românesc de succes, Mobexpert.

Top 10 mărci personale apreciate în afaceri este completat de Marius Ghenea, Ion Ţiriac, Adrian Porumboiu, fraţii Ionuţ şi Robert Negoiţă şi Elan Schwartzenberg.