„Şifonierul“ de la Intrarea Nopţii

Haine unicat, pentru birou sau pentru petreceri, bijuterii, pantofi şi o cană cu ceai, biscuiţi speciali şi o atmosferă specifică unei case din perioada interbelică.

„L’Armoire“ este magazinul de lux în care, miercuri seara, designeri români din noul val şi-au scos la vânzare produsele. Şase din cele 11 branduri au beneficiat de prezentare de modă, sub „bagheta“ lui Alin Gălăţescu. Irina Marinescu, Elena Perseil, Wilhelmina Arz, Lena Criveanu, Eugenia Enciu, Zasha sunt designerii ale căror creaţii din magazin au putut fi admirate de cei prezenţi în „L’Armoire“, pe Intrarea Nopţii, la numărul 1.

Pantofii au fost asiguraţi de Mihaela Glăvan şi brandul Kaloni şi au fost printre cele mai apreciate „exponate“. Preţurile sunt peste medie, dar ţinând cont că veţi găsi doar modele unicat, un pulover cu 360 de lei, semnat Irina Marinescu, ar trebui să fie destul de bun încât să vă scoată în evidenţă atunci când ieşiţi în oraş. Şi cum magazinul îşi propune să adune cât mai multe branduri şi nume, Claudia Castrase a început deja negocierile, chiar după prezentare. Iar Lăcrămioara Ilie şi Mihaela Buligoanea, cele două deţinătoare ale „L’Armoire“, n-au putut decât să se declare încântate de rezultatul evenimentului.