Municipiul Sibiu este singurul oraş din România cu trei stele Michelin, cea mai bună cotaţie posibilă oferită de acest ghid
Orașul se va promova în 2020 la târgurile de turism din cinci ţări europene, în Austria, Spania, Germania, Marea Britanie şi Olanda.
Judeţul Sibiu, considerat a treia destinaţie de călătorie din România pentru turiştii străini în 2019, a fost deja prezent la târgul de turism din Amsterdam (10 - 11 ianuarie) şi urmează să participe la târgul de la Londra (30 ianuarie - 2 februarie), unde se vor promova şi destinaţiile pentru ecoturism, în cadrul campaniei Descoperă Eco-România.
„În această primăvară, regiunea şi destinaţiile sale pentru ecoturism, Colinele Transilvaniei şi Mărginimea Sibiului, sunt promovate prin intermediul campaniei Descoperă Eco-Romania la târgurile de turism de la Amsterdam (10 - 11 ianuarie) şi Londra (30 ianuarie - 2 februarie). Situl UNESCO Biertan este imaginea simbol a campaniei derulată pe piaţa olandeză pentru a promova peisaje culturale superbe cu biserici-cetate din Transilvania”, se arată într-un comunicat al AJTS Sibiu.
Sibiul este prezent, până duminică, la Târgul de Turism de la Viena. Acest târg a fost vizitat, în 2019, de peste 150.000 de persoane, potrivit informaţiilor furnizate de Primăria Sibiu. Destinaţia Sibiu va fi promovată și la târgul de turism de la Madrid (22 - 26 ianuarie) şi Berlin (4 - 8 martie).
„Prin prezenţa la târgurile de turism dorim să consolidăm statutul de destinaţie culturală dinamică şi să ne poziţionăm ca regiunea nedescoperită a Europei pentru experienţe memorabile în natură. Fiecare participare ne oferă oportunitatea de a promova Întâlnirea europeană a drumeţilor de la Sibiu, EURORANDO 2021, cel mai important eveniment de drumeţie, cultură şi natură organizat o dată la cinci ani într-o regiune din Europa”, a declarat directorul AJTS Sibiu, Simina Manea.
În 2020, Sibiul a fost nominalizat să concureze pentru distincţia de cea mai bună destinaţie turistică europeană. În 2007, Sibiul a fost primul oraş din România desemnat Capitală Culturală Europeană.
Ghidul Michelin este un almanah care se publică de la începutul secolului XX de către compania producătoare de anvelope Michelin. Termenul se referă, în principal, la Ghidul Roșu Michelin - cel mai vechi și mai bine cunoscut ghid al hotelurilor și restaurantelor din Europa, fiind și cel care acordă celebrele „stele Michelin”. Michelin publică, de asemenea, Ghidul Verde pentru drumeții și turism, precum și mai multe publicații noi, cum ar fi Guide Voyageur Pratique – pentru călătorii independenți, Guide Gourmand – cu cele mai bune recomandări culinare, Guide Escapade – pentru ieșiri scurte și Guide Coup de Coeur – pentru hoteluri de calitate.